۹

اولین تجربه خرید کاندوم: راهنمای خریدار!

بازدید 5829

Im-So-Ashamed-520x390-(1)

یادم میاد بار اولی که قصد داشتم کاندوم بخرم، با توجه به کمبود اطلاعات و همچنین ترس و خجالت، حس خیلی بدی داشتم. همیشه درگیر این سوالات بودم که حالا چجوری برم داروخانه بگم کاندوم می‌خوام! چه مدلی رو باید انتخاب کنم که مناسب من و همسرم باشه. من تو اولین قدم سرخ و سفید میشدم چه برسه به اینکه بخوام سوال فنی هم بکنم! بدبختی اینجا بود که داروخانه نزدیک منزل ما تا حوالی عصر شلوغ بود. از همه بدتر اینکه مسئول بخش آرایشی بهداشتی که کاندوم هم داشت یک خانم بود. دیگه بدتر از این نمیشد!

چرا باید از قبل کاندوم را خریده باشیم؟!

بهتون قول میدم که خرید با حوصله و پیش از موعد کاندوم خیلی منفعت خواهد داشت. میخوام داستان اولین خرید خودم رو تعریف کنم و میدونم که همچین اتفاقی برای خیلیها کم و بیش رخ داده. من به رابطه جنسی سالم و ایمن پایبندم. مهم نبود که چقدر خرید کاندوم سخته بالاخره باید این کار رو میکردم. خلاصه که بار اول در ساعات اولیه شب به داروخانه مراجعه کردم تا مطمئن باشم کمترین تردد وجود داره. اول هم فکر کنم درخواست قرص سرماخوردگی یا ژلوفن دادم که اوضاع رو چک کنم (تکنیک قدیمی که به نظر میاد اونقدر استفاده شده، احتمالاً بزودی اینطور قرصها رو به طور پیشفرض با کاندوم تقدیمتون کنند!). بعد که خیالم راحت شد با اشاره یک مدل رو که اصلا نمیدونستم چه بود و فقط تونستم برند Relax رو روش بخونم، انتخاب کردم. اصلاً نگاه نکردم که چی توی بسته بود یا چقدر پول پرداخت کردم فقط میخواستم زود برگردم. وقتی از در داروخانه آمدم بیرون احساس موفقیتی میکردم که انگار رتبه برتر کنکور شدم!

متاسفانه با اینکه به نظر میاد نتیجه کار مطلوب از آب درآمده اما باید بگم که چندان اینطور نبود. کاندومی که سرسری انتخاب کردم از نوع تاخیری بود که بهش نیازی نداشتم. طبیعتاً آمادگی اثرش رو هم نداشتم و خودتون میتونید حدس بزنید که چطور پیش رفت! بعد از این یکبار هرچند در دفعات بعدی استرس کمتری داشتم اما هیچوقت نتونستم با خیال راحت محصول مناسبم رو بخرم.

چرا باید آنلاین کاندوم بخریم؟

باور کنید یا نه، خرید با استرس کاندوم فقط در ایران سخت نیست. حتی در اروپا یا ایالات متحده هم چنین مشکلاتی هست. ویدیوی پایین رو که با زیرنویس فارسی آماده کردیم اشاره خندهداری به این واقعیت داره. پیشنهاد میکنم حتماً همین الان ببینیدش!

شاید خرید از سوپرمارکتها و فروشگاههای بزرگ و همراه خریدهای دیگه برای بعضیها راه حل بهتری از داروخانه باشه. مشکل اینجاست که همه این گزینهها علاوه بر اینکه تنوع کمی دارند، اونطور که لازم هست اطلاعات کافی در اختیارمون قرار نمیدند. واقعیت اگر اطلاعات داشته باشند هم من یکی نمیرم ازشون بپرسم! اینجاست که شاید بهترین راه حال خرید آنلاین و محرمانه کاندوم باشه. وقتی آنلاین کاندوم میخرید، میتونید علاوه بر اطمینان از مجاز بودن و کیفیت محصول، توضیحات مناسبی در مورد اون کسب کنید، مقایسه کنید، نظراتون دیگران رو بخونید و نهایتاً با خرید محصول مناسب تجربه لذت بخشی داشته باشید. ناگفته نمونه که برخلاف باور عمومی، هر کاندومی با هر مشخصاتی مناسب همه نیست. اصطلاحاً کاندوم، کالای Free-Size نیست که بدرد همه بخوره! به این مقاله سالمید در مورد اهمیت سایز و اندازه کاندوم و آلت مراجعه کنید. نداشتن روانکننده کافی، نداشتن اطلاعات در مورد انواع روانکنندههای جنسی و همچنین استفاده از کاندوم با سایز اشتباه از اصلیترین دلایل پاره شدن کاندوم به حساب میاد. استفاده صحیح از کاندوم هم علیرغم باور عمومی با اهمیت هست.

سالمید

سالمید بررسی و خرید کالای مجاز جنسی کاندوم ژل اسپری ریلکس کاپوت ناچ کدکس تاخیری خاردار گودلایف good life xdreamسالمید جاییه که با خیال راحت میتونید کالای جنسی مورد نیازتون رو بررسی و تهیه کنید. ما حساسیت زیادی روی محصولاتمون داریم و از ظریف‏ترین متخصصین این حوزه استفاده میکنیم. همیشه محصولات در سالمید پیش از ارائه در سایت، از بستهبندی باز و نقد و بررسی میشن و فقط با کیفیتترین اونها رو با جزئیات بهتون پیشنهاد میدیم چون معتقدیم آمیزش ایمن و لذت‏بخش اگر نه مهمترین، که یکی از پر اهمیتترین فاکتورهای رابطه موفق به حساب میاد. بدیهیه که هرآنچه اینجا می‏بینید، مطابق موازین شرعی، عرفی و قوانین جمهوری اسلامی ایران و با تایید وزارت بهداشت یا سازمان FDA است.

تعهد اکید به حفظ محرمانگی تجربه با سالمید

ما کاملآً  از حساسیت‏های اجتماعی چنین محصولاتی مطلعیم و درکنار محصولات با کیفیت، بیشترین وقت و انرژی رو روی حفظ محرمانگی تجربه شما با سالمید گذاشتیم. خاطرجمع باشید که تمام مراحل خرید از صفر تا صد کاملاً محرمانه است. ما امانتدار اطلاعات شما در سالمید هستیم و به هیچ عنوان اجازه دسترسی غیر مجاز و سواستفاده از اطلاعات تماس شما را نخواهیم داد. اطلاعات بیشتر از حفظ محرمانگی در خرید و تحویل کالاها.

محصولاتی که از سالمید خریداری میکنید، در کارتنهای مقوایی و نه کیسههای نایلونی، به صورت کاملاً بسته، بدون اینکه محتویات در اثر حمل تکان بخورن و یا قابل تشخیص باشن و بدون هیچ نام و نشانی از سالمید یا فروشگاه اینترنتی، ارائه میشن. همچنین مامور پست، تیپاکس یا پیک موتوری به هیچ وجه اطلاعی از محتویات بسته و سالمید نداره. تصاویر زیر بسته یک خرید سه تایی از کاندومهای ما رو نمایش میده:

سالمید بسته بندی محرمانه کالای مجاز جنسی بدون نام و نشان در کارتن مقواییسالمید بسته بندی محرمانه کالای مجاز جنسی بدون نام و نشان در کارتن مقوایی

خرید آنلاین کاندوم و سایر محصولات جنسی از سالمید

مراحل کار ساده است. در حال حاضر در سالمید محصولات با کیفیت و مرغوب کاندوم، ژل و اسپری مورد نقد و بررسی قرار میگیره. فرض کنید آقای سالمید تا این لحظه تمایل چندانی به استفاده از کاندوم نداشته! اما با دونستن مزایای استفاده از کاندوم و عواقب استفاده نکردن از اون متقاعد شده که همیشه از کاندوم استفاده کنه. مشکل اینجاست که شاید اوایل استفاده از کاندوم مشکل به نظر بیاد و از لذت رابطه کم کنه. اینجاست که یک کاندوم شفاف و یا نازک که کمترین احساس پوشش رو منتقل میکنه گزینه خوبیه.

قدم اول: اندازهگیری!

اندازه گیری آلت تناسلی پهنای اسمی طول سایز کاندوماینکه چه کاندومی مناسب شماست بستگی به ابعاد آلت تناسلیتون داره! شاید این جمله خنده دار به نظر بیاد اما اهمیت ندادن بهش و انتخاب کاندوم نامناسب عواقب بدی داره. پیشنهاد میکنیم پیش از هر چیز در مورد انتخاب سایز مناسب و روش درست اندازهگیری مطالعه کنید تا محصولی با سایز مناسب خودتون رو پیدا کنید.

قدم دوم: جستجوی محصول

در منوی بالای صفحه با کلیک روی کاندوم به فروشگاه کاندوم سالمید وارد میشید. میتونید با حوصله محصولات رو بررسی و گزینه مناسب رو انتخاب کنید. آقای سالمید ترجیح میده برای سرعت بخشیدن به کار در بخش جستجوی بالای سایت، کلمه “نازک” رو سرچ کنه. راه دیگه اینه که در صفحه اصلی فروشگاه کاندوم و در فیلترهای سمت راست، در قسمت قابلیتهای ویژه، ویژگی “نازک” رو انتخاب کنیم:

کاندوم ناچ کدکس حساس خرید آنلاین کاندوم راهنما سالمید نازک اطلاعات فیلترها

در نتیجه به صفحه محصول کاندوم ناچ سنسیتیو (حساس) Nach Sensitive خواهیم رسید:

کاندوم ناچ کدکس حساس خرید آنلاین کاندوم راهنما سالمید نازک اطلاعات

قدم سوم: نقد و بررسی

در صفحه محصولات اطلاعات بسیار مفیدی در مورد محصول قرار داده شده. اگر در داروخانه یا سوپرمارکت خیلی مجال بررسی محصول رو ندارید در عوض در صفحه محصول میتونید با آرامش عکسهای محصول باز شده و خصوصیات واقعی و تست شده اون رو ملاحظه کنید. در مورد مثال ما آقای سالمید با یک نظر متوجه میشه که این کاندوم هم شفاف هست و هم نازک بنابراین متناسب نیازش هست.

اما همه اطلاعات این نیست. جدول بخش اطلاعات محصول حاوی مهمترین و مختصرترین اطلاعاتیه که باید در مورد اون بدونید:

‌‌اطلاعات محصول کاندوم ناچ کدکس حساس خرید آنلاین کاندوم راهنما سالمید نازک

آقای سالمید پس از اینکه با خوندن مقاله ای که معرفی کردیم از سایز مناسبش مطمئن شد (فرض کنید سایز معمولی)، باید حتماً در جدول بالا به قسمت سایز و پهنای اسمی هم نگاهی بندازه تا از مناسب بودن محصول برای خودش مطمئن بشه. همونطور که مشخصه، این کاندوم برای استفاده افراد با سایز معمولی، تا ۵۴ میلیمتر مناسبه.

معمولاً در ادامه توضیحات بیشتری در مورد برند و کلیات محصول وجود داره که در صورت تمایل میتونید مطالعه کنید. خوندن توضیحات چندان ضروری نیست اما بررسی مزایا و معایب رو توصیه میکنیم:

‌‌اطلاعات محصول کاندوم ناچ کدکس حساس خرید آنلاین کاندوم راهنما سالمید نازک مزایا و معایب محصول

قدم آخر: انتخاب و خرید

مرحله آخر هم انتخاب و خرید محصول هست که بسیار مشابه آنچه در سایر فروشگاههای اینترنتی دیدین طراحی شده بنابراین سرتون رو درد نمیاریم. خرید بدون نیاز به ثبت نام هم ممکن هست اما پیشنهاد میکنیم حتما ثبت نام کنید تا بررسی وضعیت سفارشتون آسونتر بشه و همچنین در خریدهای بعدی مجدداً اطلاعات وارد نکنید. اگر سوالی دارید لطفا به بخش سوالات متداول مراجعه کنید. اگر پاسختون رو دریافت نکردید سوالتون رو در بخش سوال و جواب بپرسید. ما در اسرع وقت در خدمتون خواهیم بود.

موفق باشید!

سالمید

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. Reza گفت:

    واقعا ممنون خیلی اطلاعات خوبی گذاشتید، براتون آرزوی موفقیت دارم

  2. amir گفت:

    والا من که الان ۱۷ سالمه بعد خوندنتصادفی این مقاله تصمیم گرفتیم با یه دوستام از رو کنجکاوی بریم کاندوم بخریم
    اولش استرس داشتم یکم دوبار رفتم تو و اومدم بیرون خیلی هم شلوغ بود ولی نهایتا رفتم به یارو گفتم خیلی عادی بهم داد… تازه برگشتنی با دوستم یه دارو خونه دگ دیدیم واسه اینکه دگ خیلی را بیفتم رفتم از اونم کاندوم تاخیری گرفتم فقط نمیدونم حالا با اینهمه کاندوم چیکار کنم :||||
    خلاصه ک تو دارو خونه خیلی راحته هیشکی تعجب نمیکنه حتی با اینکه من سنم خیلی کمه واس این کار… تازه دفعه دوم فروشنده زن بود
    بنظر من شماهم اگه تاحالا از این کارا نکردین برین مثل من تمرین کنین که یه جا که موقعیت اورژانسی پیش میاد بخاطر خجالتی بودن کار دست خودتون ندید

    1. khaki گفت:

      بریم بگیم وسایل جنسی دارین طرف چی میگه؟

    2. Mohammmad گفت:

      ای جون منی تو حالا بااین کاندوم چکار میکردی خخخخ

  3. من گفت:

    عکسش رو تو گوشیتون داشته باشید از طریق سایت.
    بعد به متصدی داروخونه نشون بدید

  4. رضا گفت:

    یکی جواب بدہ لطفا عاغا مام تجربہ اولمونہ نخندید بھمون ۔مثلا رفتم داروخانہ الان باید چی بگم !؟مستقیم بگم …میخوام؟?

  5. Mohammmad گفت:

    والاـمن که روم نمیشع برم خدالعنتتون

  6. Bj گفت:

    اصلا ترس نداره
    منم ۲۰سالمه ولی تا حالاهیچ رابطه ای نداشتم که از کاندوم استفاده کنم
    داروخونه ای هم که همیشه میرم همه خانم هستن
    یکبار برای یکی از دوستام که روش نشد بخره خریدم خانم داروخونه بدون هیچ عکس العملی راحت کارمو انجام داد
    البته همه اینجوری نیستن
    خرید انلاینم گزینه خوبی ولی باید بدونین چی میخرین که اشتباه نیاد براتون
    ارزوی سلامتی و عشق

  7. مستشارالملک گفت:

    از دیجی کالا بخرین تو بسته بندی محرمانه میفرستن خجالت هم نمیکشین دیگه

مشاهده بیشتر