۰

آمادگی برای رابطه مقعدی – راهنمای مبتدیان

بازدید 3173

اگر قصد انجام رابطه جنسی مقعدی را دارید، به معنای واقعی کلمه، بدانید که این یکی از اقدامات جنسی است که نیاز به آمادگی زیادی دارد، به خصوص اگر زمان زیادی را در برای آمادگی از قبل سپری نکرده باشید. ما در مورد ایمنی، تمیزی، روغن کاری، و برخی انگیزه‌های مهم صحبت می‌کنیم که به لذت بردن بیشتر از رابطه بدون درد کمک می‌کند.

 

اگر قرار است دقیقا همین الان و ناگهانی اتفاق بیافتد.

اگر برای انجام این کار به طور ناگهانی وحشت دارید، نفس بکشید و آرامش خود را حفظ کنید. تا زمانی که روان کننده داشته باشید و به مقداری آب و صابون یا دستمال مرطوب دسترسی داشته باشید، نیاز نیست نگران باشید.

اگر می‌خواهید قبل ازشروع رابطه احساس شادابی کنید، همیشه خوب است که بگویید، «فقط می‌خواهم سریع به حمام بروم». “به هر حال، یک رابطه سرگرم کننده تماماً برای راحتی شما  و حال خوب شما است. اگر حمام رفتن برایتان امکان پذیر نیست، دستمال مرطوب نیز می تواند این کار را انجام دهد.

نکته

برخی چیزها ممکن است اتفاق بیافتد و باید به آن توجه داشت و با توجه به عوامل باکتریایی باید به آن پرداخت. برای رابطه جنسی مقعدی تنها عشق و محبت و توجه را در نظر نگیرید و از ناحیه ای به ناحیه دیگر بدون رعایت نکات بهداشتی تغییر مسیر ندهید ( مانند از باسن به دهان، واژن یا دست – بدون تمیز کردن سریع در این میان)

و به یاد داشته باشید، روان کننده فقط یک افزودنی برای باسن نیست – بلکه برای راحتی و ایمنی شما ضروری است. این به این دلیل است که روان کننده به جلوگیری از پارگی دردناک کمک می کند که می تواند احتمال ابتلا به HIV و سایر بیماری های مقاربتی را از این طریق کاهش دهد.

بدون دریغ از روغن‌کاری استفاده کنید و  درباره زمانی که نیاز به استفاده مجدد دارید شریک جنسی خود را مطلع کنید.

دسترسی به دستمال مرطوب یا روش دیگری برای شستشوی بعد از آن نیز می تواند به کاهش احتمال عفونت های دیگر کمک کند.

همچنین توجه به موضوع ایمنی و سلامتی از اهمیت بالایی برخوردار است، در صورت عدم اطمینان در مورد وضعیت STI همسرتان یا اگر همسرتان دارای STI است، استفاده از روش های محافظتی مانند کاندوم را فراموش نکنید.

اگر نگران آلودگی ناشی از روغن، یا مدفوع باقی مانده هستید، یک حوله یا پتوی تیره روی زمین بگذارید.

پیش بازی را نادیده نگیرید – این به شما کمک می کند آرام شوید و ورود مقعدی را بسیار بهتر کنید.

اگر برای بازی از اسباب‌بازی استفاده میکنید ، یک محل «ایمن» مشخص شده داشته باشید تا قبل و بعد از استفاده از اسباب بازی،آن را در آن محل بگذارید.

اگر قرار رابطه جنسی مقعدی از پیش تعیین شده دارید

مطمئن شوید که ذخیره روان کننده برای این کار را دارید. فقط از روغن‌های بی‌حس‌کننده دوری کنید، که می‌تواند شانس لذت بردن را از شما بگیرد . آهسته و پیوسته انجام دادن این کار راه بسیار ایمن‌تری برای کمک به کاهش ناراحتی و درد است.

آهسته شروع کردن به معنای واقعی کلمه می تواند آسیب به فضای تنگ که از بافت بسیار ظریف ساخته شده است، نجات دهد. عجله نه تنها نفوذ آن را بسیار سخت تر می کند، بلکه می تواند رابطه جنسی مقعدی را بسیار دردناک کرده و باعث آسیب شود.همچنین می‌توانید از زمان بیشتری برای  آماده‌سازی مقعد استفاده کنید. این می تواند به این معنی باشد که میتوان از انگشتان یا یک اسباب بازی برای شروع استفاده کنید.

برای داشتن رابطه راحتتر علاوه بر پوشیدن یک پلاگین برای باز کردن مسیر، آماده شدن برای بازی مقعدی واقعاً به شما بستگی دارد و می‌تواند از شستن فضای بیرونی با آب و صابون گرفته تا دوش گرفتن یا انجام تنقیه را شامل شود.

اگر انتظار دارید که رابطه مقعدی به پای ثابتی در رابطه شما تبدیل شود و قصد دارید اغلب در آن شرکت کنیدبهتر است روی بهداشت و آمادگی قبل  از شروع رابطه سرمایه گذاری کنید.

اگر زمان بیشتری برای آماده شدن دارید

رابطه جنسی به خودی خود بسیار سرگرم کننده است، اما داشتن زمان بیشتر برای آماده شدن برای رابطه مقعدی بسیار مفید است، به خصوص اگر در این بازی تازه کار هستید و با موانع رایجی مانند ترس از درد یا ظاهر شدن مدفوع روبرو هستید.

این نکات می تواند برای یک مبتدی که برای رابطه مقعدی آماده می شود تفاوت ایجاد کند:

 

به تمرین مقعدی فکر کنید.

به آن به شکل تمرین برای یک رویداد ورزشی نگاه کنید، فقط در این مورد عضله اسفنکتر شما آماده رویداد یک رابطه مقعدی است.

تمرین مقعدی شامل کشش تدریجی مقعد با مجموعه ای از گشادکننده ها یا پلاگ های مقعد، در اندازه های مختلف است که از کوچکترین شروع می شود و در طول زمان به اندازه بزرگتر می رسد. اگر ایده اسباب‌بازی‌ها را ترسناک می‌دانید، از انگشتانتان استفاده کنید. استفاده از روغن آن هم به مقدار زیاد  را فراموش نکنید.

پتوهای جنسی ضد آب در اندازه های استاندارد تشک عرضه می شوند و از رختخواب شما محافظت می کنند و در عین حال سطحی مجلل برای بازی به شما می دهند.

به پوزیشن های مختلف فکر کنید.

پوزیشن سگی تنها راه برای  داشتن رابطه جنسی مقعدی نیست. آگاهی از موقعیت هایی که می توانید امتحان کنید به شما کمک می کند موقعیت هایی را پیدا کنید که برای شما و شریک زندگیتان راحت باشد. اگر شما یا شریک زندگی شما با ناتوانی یا درد زندگی می کنید، این امر بسیار مهم است.

با خیال راحت قبل از انجام کار با پوزیشن های مختلف تمرین کنید و با آناتومی پشت خود آشنا شوید.

استفاده از کمی پماد رکتال قبل از رابطه مقعدی می‌تواند به افزایش سطح راحتی شما کمک کند.

 

مقابله با استرس

برای مقابله با استرس های خود بهتر است بدانید که:

  • مدفوع بالاتر از مقعد شما قرار می گیرد و بعید است ظاهر شود، به خصوص اگر قبلاً در آن روز اجابت مزاج داشته اید.
  • نفوذ مقعدی بسیاری از عضلات و اعصاب درگیر را تحریک می کند و می تواند باعث ایجاد احساس نیاز به دستشویی رفتن شود، اما این فقط احساس شماست و نیاز نیست این کار را کنید.
  • اسفنکتر و راست روده شما الاستیک هستند حالت کششی دارند، اما این کشش چشمگیر یا دائمی نیست.
  • ارگاسم مقعدی یک چیز است و ممکن است تجره کنید، چه پروستات داشته باشید و چه نداشته باشید.
  • زمانی را برای دوش گرفتن با هم در نظر بگیرید

برای داشتن رابطه مقعدی با زمان کافی برنامه ریزی کنید و از دوش گرفتن با هم لذت ببرید.  این کار می‌تواند مانند پیش بازی، لذتی دوچندان داشته باشد تا به شما کمک کند تا هردو شما آرام و آماده باشید و اعتماد شریکتان را تا وقتی زمان نفوذ فرا می‌رسد، افزایش دهد.

یکی از بهترین روشها  برای افرادی که برای اولین بار رابطه مقعدی را امتحان می‌کنند، شروع با دوش گرفتن است. شستن شریک زندگی‌تان و کشیدن دست‌هایتان روی بدن صابونی او، اروتیک و برانگیزاننده است و باعث می‌شود رابطه را با آرامش و آمادگی کامل شروع کنید.

بعد از شستشوی کامل صابون از مقعد، با استفاده از دستمال محل را کاملا خشک کنید و با لب زدن سبک شروع کنید. اگر همسرتان توانایی مشارکت در معاشقه را دارد او را سرگرم کاری مربوط کنید به این ترتیب، شریک زندگی شما برای حرکت به جلو احساس شادابی و اعتماد به نفس می کند، زیرا می داند که زبان شما قبلاً همه چیز را فرا گرفته است.

مراقبت های بعدی را فراموش نکنید.

تبریک می گویم بابت این اقدام! از نور پس از آن لذت ببرید، اما اول  مراقبت های بعدی را انجام دهید:

به یاد داشته باشید، مواد مدفوع میکروسکوپی ممکن است هنوز وجود داشته باشد، به همین دلیل است که تمیز کردن فوری مقعد و هر آنچه که در رابطه بوده مهم است.

از دستمال مرطوب یا آب و صابون برای شستن باسن و ناحیه تناسلی خود استفاده کنید و سپس دست های خود را کاملا بشویید. اگر از اسباب بازی استفاده کردید، آن را هم بشویید.

پس از تمیز کردن، مدتی را برای چک کردن با یکدیگر اختصاص دهید. این غیرعادی نیست که بعد از اولین بار درگیر شدن در مقعد، کمی آسیب پذیر باشید. این زمان خوبی است تا در مورد احساس خود درباره این تجربه صحبت کنید و دفعه بعد چه کارهایی را ممکن است بخواهید متفاوت انجام دهید.

رابطه جنسی مقعدی حتی اگر همه چیز را به درستی انجام دهید، ممکن است کمی دردناک باشد. اگر در آنجا احساس درد می کنید، حمام آب گرم با نمک اپسوم می تواند به تسکین کمک کند.

کلام آخر

در رابطه با رابطه جنسی مقعدی، به خصوص برای مبتدیان، کمی آمادگی بسیار مفید است. این زمان اضافی می تواند ده برابر در راه افزایش صمیمیت، لذت تاب دادن و احتمالاً یک یا دو ارگاسم نتیجه دهد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر