۰

مزایای استفاده از اسباب بازی های جنسی برای مردان و زنان

بازدید 1846

تحقیقات نشان می دهد که ۸۱ درصد از زنان نمی توانند به تنهایی از طریق دخول به ارگاسم برسند. برای اوج گرفتن او باید پیش بازی و تحریک ذهنی وجود داشته باشد. به طور مشابه، مردان ممکن است در برانگیختگی یا ماندن در آن حالت مشکل داشته باشند. دلایل این وقفه های جنسی ممکن است به دلیل سلامت روانی شما یا عدم ارتباط با شریک زندگی تان باشد.

ناامید شدن از زندگی جنسی می تواند بسیار دلسرد کننده باشد. اینجاست که اسباب بازی های جنسی وارد می شوند! زندگی جنسی شما هرگز نباید خسته کننده باشد. همچنین نباید رابطه جنسی تان بدون ارگاسم باشد! استفاده از اسباب‌بازی‌های جنسی می‌تواند به رفع هر دوی این مشکلات کمک کند، به علاوه برای سلامت روان تان به روش‌هایی که هرگز فکرش را نمی‌کنید مفید باشد.

اسباب‌بازی‌های جنسی به افراد و زوج‌ها چندین مزیت می‌دهند. اسباب بازی های جنسی به زوج ها اجازه می دهد تا احساسات جدیدی را تجربه کنند. فن آوری اسباب بازی های جنسی مدرن به یک استراتوسفر کاملاً جدید رشد کرده است. که دارای سبک ها و ویژگی هایی است که برای افزایش رضایت با همه اشکال گسترش جنسی طراحی شده است.

علاوه بر این، اسباب‌بازی‌های بزرگسالان راهی برای رساندن زندگی جنسی شما به درجه‌ای کاملاً متفاوت هستند. وقتی زوج‌ها در رختخواب مشکل دارند، اسباب‌بازی‌های جنسی با گنجاندن یک جنبه جدید جذاب، عشق آنها را دوباره تقویت می‌کند. اگر رابطه جنسی همچنان شگفت انگیز باشد، اسباب بازی ها آن را بسیار خنک تر می کنند.

مزایای استفاده از اسباب بازی های جنسی 

در این پست، مزیت های اصلی اسباب‌بازی‌های جنسی را به شما ارائه می‌دهم که نه تنها لذت‌گرا هستند، بلکه به سلامت نیز کمک می‌کنند. بسیاری از زوج ها در مورد استفاده از اسباب بازی های جنسی در بین رابطه جنسی خود احساس ناراحتی می کنند. باور کنید این حرکت عاقلانه ای نیست. استفاده از اسباب‌بازی‌های جنسی می‌تواند ماهیت رابطه جنسی، یعنی هیجان را تقویت کند.

از طریق بسیاری از انواع تحقیقات، ثابت شده است که استفاده از اسباب بازی های جنسی فقط در مورد نفوذ نیست. این در مورد تحریک ارگاسم و هیجان است. همچنین می تواند راه حلی عالی برای سایر مشکلات زوج ارائه دهد. اجازه دهید آنها را یادداشت کنم. این قطعاً طرز فکر شما را در مورد استفاده از اسباب بازی های جنسی تغییر خواهد داد.

بیایید شروع کنیم،

مزایای استفاده از اسباب بازی های جنسی چیست؟

بازی جنسی یک راه عالی برای افزایش لذت جنسی شرکا و ایجاد فرصت های بیشتر برای بازی های عاشقانه است. متأسفانه، برخی انگ ها و سوء تفاهم ها می تواند زوج ها را از پذیرش کامل همه اسباب بازی های جنسی منع کند.

در زیر برخی از مزایای استفاده از اسباب بازی های جنسی آورده شده است:

 

افزایش خودآگاهی:

بهترین راه برای رسیدن به بخش خودآگاهی استفاده از اسباب بازی های جنسی و کشف برخی اصول دست نخورده بدنتان است. برخلاف باورهای رایج، موافقم که اسباب بازی جنسی نمی تواند جایگزین شریک اصلی باشد، با این حال می تواند ابزار بسیار مدبرانه ای برای کشف حقایق پنهان در مورد رفتار حسی بدن شما باشد.

بهترین راه برای شناخت خود استفاده از اسباب بازی های جنسی مانند نیم تنه اسباب بازی جنسی و بررسی برخی از ارزش های دست نخورده بدنتان است. برخلاف تصورات رایج، می‌تواند ابزاری کاملاً مدبر برای یادگیری حقایق پنهان رفتارهای نفسانی شما باشد. در عوض، اسباب‌بازی‌های جنسی هرگز نمی‌توانند جایگزین شریک اصلی شوند.

بهبود رابطه:

این یک واقعیت است که روابط طولانی‌ یکنواخت می شود و از بین می‌رود. این مسیر اغلب تا اتاق خواب کشیده می شود که صمیمیت را تقریباً یک کار طاقت فرسا می کند. زوج‌ها با معرفی اسباب‌بازی‌های جنسی مناسب، ماجراجویی، سرگرمی و صمیمیت جدیدی را به رابطه خود وارد می‌کنند. بنابراین، استفاده از اسباب بازی های جنسی برای رابطه آنها خوب است.

مفید برای سلامتی:

علاوه بر افزایش آمادگی جسمانی، اسباب بازی های جنسی به کاهش تنش کمک می کند. استرس و اضطراب با تمام مشکلاتی که یک فرد معمولی امروزی دارد افزایش می یابد. اسباب‌بازی‌های جنسی مانند اسباب‌بازی گل رز برای زنان می‌توانند به شما کمک کنند تا با خیال راحت، خصوصی و سریع از این استرس‌ها دوری کنید، بنابراین آماده رویارویی با مشکلات زندگی خود هستید. با ظهور اسباب بازی های جنسی، مردم باید انتظار داشته باشند که زندگی آنها شادتر، سالم تر و با رضایت بیشتر باشد.

افزایش عملکرد جنسی:

استفاده از اسباب بازی های جنسی احتمالاً پتانسیل جنسی شما و همسرتان را بهبود می بخشد.  اسباب بازی جنسی می تواند به شما و همسرتان کمک کند تا با بردن اسباب بازی های جنسی به اتاق خواب خود، به خواسته های نژادی خود پی ببرید. با استفاده از انواع اسباب بازی های جنسی، زوج ها در فضایی راحت به جنبه های مختلف تمایلات جنسی خود نگاه می کنند. از لوازم جانبی نیز می توان برای رفع بی حالی یا مشکلاتی که در اتاق خواب ایجاد می شود استفاده کرد.

استفاده از اسباب بازی جنسی قطعاً پتانسیل جنسی هر دوی شما را افزایش می دهد. چه در یک اکشن S&M باشید و چه برای بازی‌های نقش‌آفرینی هیجان‌انگیز، آوردن اسباب‌بازی‌های جنسی به اتاق خوابتان به شما و نژادپرستانه‌ترین تخیلات جنسی همسرتان کمک می‌کند.

 

افزایش اعتماد به نفس بدن:

با استفاده از اسباب بازی های جنسی، درک درونی و بیرونی بدن را ایجاد می کنید. بدن انسان یک اثر هنری با هماهنگی خوب است. کسانی که هر هفته خودارضایی می کنند، نسبت به کسانی که این کار را نمی کنند، نسبت به ظاهر و هیکل خود احساس خوبی دارند. اسباب‌بازی‌های جنسی به شما این امکان را می‌دهند که با محرک‌های مختلف، نواحی محرک و نقاط راحتی همزمان بازی کنید و به شما این فرصت را می‌دهند که بدانید چه چیزی باعث خوشحالی شما می‌شود. شما می توانید نقشه راه را توسط خودتان تکرار کنید یا می توانید دقیقاً به همراه خود بگویید که چه چیزی باید با هم ارتباط برقرار کند.

ارگاسم سریعتر

زوج های زیادی هستند که در رسیدن به ارگاسم مشکل دارند. این اسباب‌بازی‌ها به راحتی می‌توانند آن‌ها را برای ایجاد ارگاسم سریع و شدید تحریک کنند. اکنون، با اسباب بازی های جنسی، ارگاسم به شیوه ای بسیار هیجان انگیز قابل دسترسی است.

اسباب بازی های جنسی می توانند واژن را جوان کنند.

ویبراتورها می توانند علائم را تسکین دهند (با بهبود لحن و خاصیت ارتجاعی دیواره های واژن و بهبود حس جنسی) و همچنین روانکاری واژن را تقویت کنند.

اسباب‌بازی‌های جنسی نیز می‌توانند بعد از جراحی زنان یا حتی بعد از زایمان مفید باشند تا بافت واژن را انعطاف‌پذیر نگه دارند، از سفت شدن بیش از حد آن جلوگیری کرده و همچنین جریان خون را در ناحیه بهبود می‌بخشند.

اسباب بازی های جنسی به مردان نیز کمک می کند.

مردان نیز می توانند از اسباب بازی ها بهره مند شوند. مردانی که از آنها استفاده می کنند کمتر دچار اختلال نعوظ، مشکل ارگاسم و میل جنسی کم می شوند. آنها همچنین به احتمال زیاد از سلامت جنسی خود آگاه هستند و این امر باعث می شود که آنها متوجه هر گونه ناهنجاری شده و به دنبال مشاوره پزشکی باشند.

محصولات مردانه می توانند به مردان برای غلبه بر اختلال نعوظ، پس از جراحی یا درمان پروستات، دیابت، بیماری قلبی، آسیب نخاعی و بیماری های عصبی با افزایش جریان خون در بافت های نعوظ و تحریک اعصاب برای کمک به مرد برای داشتن نعوظ کمک کنند.

استرس و اضطراب را از بین می برد.

استرس و اضطراب می تواند بر میل جنسی شما تأثیر منفی بگذارد و باعث شود که رابطه جنسی جذاب تر به نظر برسد. هنگامی که به طور منظم با شریک زندگی خود رابطه جنسی ندارید، به زودی مشکل ایجاد می شود. زوج‌هایی که رابطه جنسی ندارند، احتمالاً از رابطه خود خسته می‌شوند، کمبود اعتماد را تجربه می‌کنند و عزت نفس پایین‌تری دارند.

با این حال، اسباب بازی های جنسی می توانند این وضعیت ناگوار را برطرف کنند. اکسی توسینی که بدن شما در طول فعالیت جنسی آزاد می کند می تواند به کاهش استرس و افزایش سلامت بدن کمک کند.

قضاوت ها را از بین می برد.

بخشی از دلایلی که ما در مورد رابطه جنسی قطع رابطه می کنیم به جنبه روانی صمیمیت برمی گردد. شاید ما در خانواده‌ای بزرگ شده‌ایم که رابطه جنسی را اشتباه یا کثیف می‌دانست. حتی ممکن است در گذشته با شرکای دیگری بوده‌ایم که ما را به‌خاطر پیچیدگی‌هایمان، زمانی که طول می‌کشد تا به اوج برسیم یا دیگر ترجیحات جنسی، قضاوت کرده‌اند.

وقتی یک اسباب بازی را وارد زندگی جنسی خود می کنید، دوباره یاد می گیرید که رابطه جنسی را سرگرم کننده کنید. این می‌تواند قضاوت‌ها و دلگیری هایی را که از دوران تربیت یا روابط گذشته‌مان به همراه داشتیم که  می‌تواند صمیمیت را مختل کند، از بین ببرد.

آیا اسباب بازی های جنسی ایمن هستند؟

بله، اگر شما مسئولانه از آنها استفاده کنید و آنها را تمیز نگه دارید – در غیر این صورت، اسباب بازی های جنسی می توانند عفونت های مقاربتی (STIs) و عفونت های منتقل شده از طریق خون (عفونت های منتقله از طریق خون) را منتقل کنند.

اجتناب از بیماری های مقاربتی

شما می توانید از بیماری های مقاربتی جلوگیری کنید:

تمیز نگه داشتن اسباب بازی های جنسی – بعد از هر بار استفاده آنها را بشویید.

پوشاندن اسباب‌بازی‌های جنسی نفوذی، مانند ویبراتورها، با یک کاندوم جدید هر بار که استفاده می‌شود

به اشتراک گذاشتن اسباب بازی های جنسی

داشتن مجموعه ای متفاوت از اسباب بازی های جنسی برای هر شریک

 

اسباب‌بازی‌های جنسی می‌توانند باعث انتقال موارد زیر  شوند:

کلامیدیا

سیفلیس

تبخال

واژینوز باکتریال

شیگلا

خطر ابتلا به واژینوز باکتریایی در زنانی که با زنانی که سابقه استفاده از اسباب‌بازی‌های جنسی مشترک دارند یا شریک‌هایشان واژینوز باکتریال دارند، رابطه جنسی دارند، افزایش می‌یابد.

جلوگیری از عفونت های منتقله از طریق خون

هیچ اسباب بازی جنسی که ممکن است از پوست خون خارج شود را به اشتراک نگذارید، زیرا این نوع اسباب بازی جنسی می تواند عفونت های خونی را منتقل کند.

هنگام استفاده از اسباب بازی های جنسی نفوذی مراقب باشید، به خصوص اگر بریدگی یا زخم در اطراف واژن، مقعد یا آلت تناسلی وجود دارد و خون وجود دارد، زیرا خطر انتقال عفونت هایی مانند:

هپاتیت B

هپاتیت C

اچ آی وی و ایدز

 

نحوه تمیز کردن اسباب بازی جنسی به موارد زیر بستگی دارد:

اسباب بازی جنسی از چه چیزی ساخته شده است

اگر اسباب بازی جنسی از باتری استفاده می کند و قطعاتی دارد که قابل شستشو نیستند

اسباب بازی های جنسی باید با توصیه هایی در مورد نحوه تمیز کردن و نگهداری آنها همراه باشد. دستورالعمل های سازنده را به دقت دنبال کنید.

برای اسباب بازی های جنسی قابل استفاده مجدد، مطمئن شوید که پس از هر بار استفاده، آنها را با آب گرم و صابون کاملاً بشویید.

اسباب‌بازی‌های جنسی را مرتباً از نظر هرگونه خراش یا شکستگی در مواد سطحی که می‌تواند میکروب‌ها وجود داشته باشد و پخش شوند، بررسی کنید، زیرا این امر می‌تواند خطر عفونت را افزایش دهد.

اگر به لاتکس حساسیت دارید، از اسباب بازی های جنسی که از لاتکس ساخته شده یا حاوی آن هستند استفاده نکنید.

 

 

منابع:

 

  1. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/
  2. https://www.webmd.com/sex-relationships/news/20041007/sex-toys-more-common-in-women-in-relationships
  3. https://www.healthshots.com/intimate-health/sexual-health/not-just-pleasure-using-a-sex-toy-like-a-vibrator-can-also-have-health-benefits/
  4. https://www.psychologytoday.com/us/blog/the-truth-about-exercise-addiction/201705/how-sex-toys-impact-relationships

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر