۴

چرا مردان به رابطه جنسی مقعدی علاقه دارند؟

بازدید 3318

همه  مردها تجربه رابطه جنسی مقعدی را دارند. آنهایی که ندارند، عمیقا آن را میخواهند! این موضوع به ویژه برای پسران در سنین پایین تر صادق است. از نظر آماری، حدود ۳۰ درصد از مردان  بین ۲۰ تا ۶۰ سال رابطه مقعدی را امتحان کرده‌اند.

دختران و پسران به یک اندازه در مورد رابطه مقعدی کنجکاو هستند. در مطالعه ای که چند سال پیش انجام شد، بیش از ۳۸ درصد از مردان بین ۲۰ تا ۳۹ سال و بیش از ۳۲ درصد از زنان هجده تا چهل و چهار ساله رابطه مقعدی داشتند. این رقم از سال ۱۹۹۲ بیش از ده درصد افزایش یافته است.

اما در حالی که ممکن است رابطه مقعدی برای دختران با ترس همراه باشد،  چه چیزی در رابطه مقعدی برای مردها هیجان انگیز است که آنها را برای دسترسی به درب پشتی تحریک میکند؟ آیا به این دلیل است که برای یک مرد این تجربه  راحت تر است زیرا او معمولاً کسی نیست که باید نفوذ را تجربه کند؟

در اینجا چندین دلیل برای این موضوع وجود دارد. بیایید با موارد اصلی شروع کنیم.

چرا مردها مجذوب رابطه جنسی مقعدی می شوند؟

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد رابطه جنسی مقعدی پدیده جدیدی نیست. این موضوع در طول قرن ها توسط زوج های همجنس گرا و دگرجنس گرا انجام شده است. حتی در قرون وسطی دور. استدلال ها این است که مردان برای جلوگیری از بارداری از این رابطه استفاده می کردند. اما در حال حاضر، با تمام ابزارهای کنترل بارداری در دسترس، آنها همچنان می خواهند به رابطه جنسی مقعدی بپردازند.

تحقیقاتی وجود دارد که نشان می دهد یک مرد در مورد داشتن رابطه مقعدی با یک زن خیال پردازی می کند. زیرا می داند که آن زن مطلقاً قصد ندارد از او برای باردار شدن استفاده کند. مرد با دانستن اینکه رابطه شان صرفا برای لقاح یا تولید مثل نیست، آن را یک عمل “خام” تر از فعالیت جنسی می بیند.

همچنین شواهدی وجود دارد که نشان می دهد مردان دوست دارند احساس کنند که زنان به اندازه کافی به آنها اعتماد دارند و مایلند خود را کاملاً به آنها بسپارند. با سپردن بدنش به او، او کنترل نهایی را بر زن دارد.

 

 چرا مردان رابطه جنسی مقعدی را دوست دارند؟

 

تجربه جدید

هر زمان که تصمیم می گیرید رابطه تان را در اتاق خواب هیجان انگیزتر کنید،  حتی اگر شما یا همسرتان  واقعاً به آن علاقه ندارید، صحبت کردن – و فکر کردن – در مورد چیز جدید می تواند ضربان قلب شما را تندتر کند و شما را بیشتر تحریک کند. در مورد رابطه جنسی مقعدی هم همینطور است.

 

علل فیزیولوژیکی

مردان دوست دارند که در حین رابطه جنسی، ماهیچه‌های بدن آلت تناسلی را محکم در بر بگیرند – جایی محکم‌تر از مقعد نیست.

مقعد به اندازه واژن خیس نیست، همیشه باریک و مخملی است. برای بسیاری، داشتن رابطه جنسی مقعدی شبیه چیزی ممنوع است که تخیلات آنها را بیشتر تحریک می کند. تعجب آور نیست که برخی از اعضای جنس قوی تر رابطه مقعدی را ترجیح می دهند.

مردانی که با قدرت جنسی مشکل دارند نیز به رابطه مقعدی اصرار دارند. سبک زندگی بی تحرک، محیط زیست ضعیف و سایر عوامل زندگی مدرن به این واقعیت کمک می کند که در سن ۳۰ سالگی، بسیاری از جوانان در حفظ نعوظ دچار مشکل می شوند. همه چیز درمقعد  بسیار باریک است، به این معنی که می توانید بیشتر دوام بیاورید و لذت بیشتری را تجربه کنید.

رابطه جنسی مقعدی برای مردان بهترین راه برای آرامش است. هر مردی آرزوی تجربه لذت مداوم را دارد. توانایی انزال درست در داخل بدن،  تأثیر بسیار مثبتی بر فرآیندهای فیزیولوژیکی دارد و روح و روان مرد را حفظ می کند.

 

تابو بودن

اگرچه مقعد به راحتی می‌تواند به اندازه کافی تمیز شود، اما همچنان به عنوان یک مکان کثیف و تابو در نظر گرفته می‌شود. فقط به این دلیل که مرد شما بالغ است به این معنی نیست که از جذابیت چیزی که ممنوع است مصون است، و مقعد برای برخی افراد یک تابو بزرگ است. این امر به ویژه در صورتی صادق است که او به شیوه ای محافظه کارانه بزرگ شده باشد یا فقط در گذشته قادر به داشتن رابطه جنسی اولیه بوده باشد.

 

می توان در طول هفته “کوسه” رابطه جنسی داشت.

“هفته کوسه” اصطلاحی عامیانه است که به هفته ای که هر ماه در آن پریود می شوید اشاره دارد. برای برخی افراد، خون یا گرفتگی بیش از حد وجود دارد که رابطه جنسی را عملی سخت میکند! ممکن است یکی یا هر دوی شما را ناراحت کند که این فعالیت برای یک هفته تعطیل شود. بنابراین رابطه حنسی مقعدی می تواند گزینه مناسبی باشد.

 

تجربه رابطه جنسی بدون کاندوم

رابطه جنسی واژینال می تواند منجر به ارگاسم و آزادسازی باورنکردنی هورمون شود، اما حداقل یک عارضه جانبی جدی نیز دارد: بارداری. استفاده از کنترل بارداری و/یا کاندوم نه تنها یک گزینه است، بلکه در بیشتر موارد باید یک الزام باشد! برخی از افراد بیزاری خود از کاندوم را بهانه ای برای داشتن رابطه جنسی ناامن می کنند.

مردان به جای داشتن رابطه جنسی کاملاً ناایمن یا پرهیز از رابطه جنسی مقعدی را دوست دارند زیرا خطر بارداری را در پی ندارد. درست است که احتمال باردار شدن شما بسیار بعید است، اما رابطه جنسی مقعدی بدون خطر نیست، و همچنان ممکن است بخواهید کاندوم را در نظر بگیرید، که به جلوگیری از انتقال بیماری های مقاربتی مانند اچ آی وی کمک می کند.

 

تنوع در رابطه جنسی

در بین عاشقان سکس مقعدی، افراد زیادی هستند که سکس دهانی برایشان کافی نیست. آنها در تلاش برای تنوع بخشیدن به زندگی جنسی خود، تصمیم به آزمایش های جدید از جمله رابطه جنسی مقعدی می گیرند. تنوع و آزمایش در رختخواب برای مردان حیاتی است. همه از رابطه جنسی بی مزه و یکنواخت خسته می شوند.

 

نفوذ دوبرابر

در حال حاضر، مرد شما می تواند به راحتی به واژن شما نفوذ کند تا رابطه جنسی شگفت انگیزی داشته باشد، اما رابطه جنسی مقعدی مسیر متفاوتی را برای لذت بردن از دخول مضاعف فراهم می کند.

 

دلایل روانی

همانطور که می دانید سلطه در خون مردان است. آنها هر روز سعی می کنند به خود و اطرافیانشان ثابت کنند که واقعاً جنس قوی تر هستند.

این به شغل، تجارت یا سرگرمی های ورزشی محدود نمی شود – مردان نیز تمایل دارند در روابط تسلط داشته باشند. سکس مقعدی بهترین راه برای احساس قدرت کامل بر شریک زندگی است تا او را از نظر اخلاقی و فیزیکی تحت سلطه خود درآورید. نکته در اینجا برخی از تمایلات سادیستی پنهان نیست – مردان فقط می خواهند مشخص کنند که چه کسی قدرت برتر است.

اگر دوست دارید مطیع باشید، رابطه جنسی مقعدی قطعا چیزی است که باید امتحان کنید. البته ممکن است یک زن مسلط دقیقاً به همین دلیل رابطه مقعدی نداشته باشد!

 

آیا مردی که رابطه مقعدی دوست دارد تمایلات گی دارد؟!

برخی از مردم تعجب می کنند که چرا مردان رابطه مقعدی را دوست دارند درحالی که دگرجنس گرا هستند. آیا این موضوع او را همجنسگرا نمی کند؟ جواب منفی است! فقط به این دلیل که یک مرد می خواهد رابطه مقعدی با یک زن را امتحان کند، به این معنی نیست که او همجنسگرا است.

 

چرا مردان به رابطه مقعدی نیاز دارند؟

 

هنگام هجوم به یک منطقه ممنوعه، مرد احساس می کند که مالک بدن شریک خود است، مثل اینکه همسرش  آخرین دفاع خود را تسلیم کرده است. این باعث افزایش عزت نفس می شود و مرد با دانستن اینکه اکنون شریک زندگی اش کاملاً به او تعلق دارد، اعتماد به نفس پیدا می کند.

بسیاری رضایت به سکس مقعدی را تجلی نهایی عشق و اعتماد می دانند – زمانی که آماده تسلیم شدن در برابر قدرت یک مرد هستید، این یک قدم بزرگ است. احساس قدرت مطلق و تسلط در چنین لحظاتی باعث افزایش عزت نفس مردان و رفع کمرویی می شود.

 

همه مردان  نمی خواهد رابطه جنسی مقعدی را امتحان کند!

درست خواندید: هر مردی علاقه مند به رابطه مقعدی نیست. برخی آن را امتحان می کنند و متوجه می شوند که کثیف، ناخوشایند یا به سادگی بهتر از رابطه جنسی سنتی واژینال نیست. دیگران حتی نمی خواهند آن را امتحان کنند. این هم اشکالی ندارد. با این حال، یک انگ وجود دارد که بسیاری می خواهند آن را امتحان کنند، بنابراین ممکن است خودش را وانمود کند که به این ایده علاقه دارد. یا اگر این ایده شماست، ممکن است از اینکه بدانید او هیچ علاقه ای ندارد، شوکه شوید.

شرایط دیگری نیز وجود دارد که می تواند رابطه مقعدی را برای هر دوی شما ناخوشایند کند و حتی تعدادی از آنها ممکن است آن را خطرناک کنند. بنابراین اگر در مورد ایمنی رابطه مقعدی نگرانی دارید، حتما با پزشک خود صحبت کنید.

 

زنان نیز رابطه جنسی مقعدی را دوست دارند.

رابطه مقعدی یک احساس فیزیکی متفاوت است و برخی از زنان می توانند ارگاسم مقعدی را تجربه کنند. یا حتی تحریک نقطه G را از طریق دیواره ای که راست روده و واژن را جدا می کند، تجربه کنند. همه اینها مشروط به این است که رابطه مقعدی را اصولی انجام دهید.

 

آیا رابطه جنسی مقعدی واقعاً دردناک است؟

اکثر زنان این تصور را دارند که رابطه جنسی مقعدی بسیار دردناک و ناراحت کننده است. بیایید صادق باشیم: مردان ممکن است سکس مقعدی را خیلی دوست داشته باشند، اما اگر آن را درست انجام ندهید، رابطه جنسی مقعدی دردناک است.

نکته کلیدی برای دانستن اینکه آیا باید تسلیم شوید و آن را امتحان کنید این است که دقیقاً بفهمید چرا باید تسلیم شوید. اگر تسلیم شوید و خود را تسلیم کنید زیرا این چیزی است که فقط همسرتان می خواهد، در خطر احساس رنجش و سو استفاده قرار می گیرید.

اگر نگران این موضوع هستید، عصبی هستید، یا کاملا مخالف هستید، اما به خاطر رضایت همسرتان این کار را انجام می دهید، این نشانه مثبتی در رابطه شما نخواهد بود. ممکن است به خشم نسبت به همسرتان یا احساس اجبار یا بی احترامی ختم شود.

نکته کلیدی سطح راحتی شماست. شما باید احساس کنید که در حال انجام یک انتخاب آگاهانه هستید. اگر مردی شما را تحت فشار قرار می دهد تا کاری را انجام دهید که با آن راحت نیستید، نشانه بسیار بدی است. وقتی کسی احساس می کند مورد استفاده قرار گرفته، تحقیر شده یا از آن سوء استفاده شده است، می تواند حتی بهترین روابط را از بین ببرد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که از ناهنجاری عبور کنید و خود را برای یک فعالیت جنسی لذت بخش جدید آماده کنید! اگر درست بخاطر بیاورید، احتمالاً چند بار اول رابطه جنسی واژینال نیز به همین اندازه عجیب بود، درست است؟

 

کلید رابطه جنسی مقعدی عالی

ابتدا در مورد آن صحبت کنید. به او بگویید که هیجان زده یا مضطرب هستید. در مورد آنچه انتظار دارید صحبت کنید و اگر مشکلی پیش آمد یا یکی از شما نیاز به توقف داشت، چگونه با آن برخورد کنید.

مطمئن شوید که خیلی آرام هستید. ماساژ ممکن است کمک کند.

روغن مناسب در دسترس داشته باشید. روان کننده نرم و بر پایه سیلیکون برای مقعد خوب عمل می کند.

هرگز نباید بعد از رابطه جنسی مقعدی از طریق واژینال به شما نفوذ کند. انجام این کار می تواند باکتری هایی را وارد واژن شما کند که باعث عفونت می شود.

اگر مطمئن نیستید، کاملا منطقی است که آن را برای مدتی به تعویق بیندازید. وقت گذاشتن برای تصمیم گیری آگاهانه ممکن است ترس را از آن دور کند.

پیش بازی طولانی و احساسی، قطعا باید مدتی طول بکشد تا بستر را آماده کند.

فرآیند ملایم، حساس و روان پیش رود. مرد باید تا حد امکان ظریف عمل کند.

نترسید! آروم باشید! شما همانقدری لذت خواهید برد که آماده پذیرش آن هستید.

 

 

منابع:

  1. Why do some straight guys do anal sex
  2. passionate about anal sex
  3. is-it-normal-for-straight-guys-to-enjoy-anal-sex
  4. Is-it-just-men-that-seem-to-like-anal-sex-or-do-women-too

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سعید گفت:

    سلام بسیار جالب وکامل توضیح داده بودید ممنون اززحمات ادمین محترم

    1. jafari گفت:

      سلام. ممنون از حسن توجه شما

  2. ABabab گفت:

    سلام.سوالم اینه رابطه مقعدی برای مرد(یعنی به مقعد مرد چیزی مانند آلت تناسلی وارد شود)آیا باعث عقیم شدن و ضربه به پروستات میشود؟بعضی مردها درخواست لذت توسط همسر از طریق مقعد خود دارند،یعنی همسرایشان با وسیله ای مانند آلت تناسلی مرد،یا انگشت،به مقعد شوهر خود فرو کند،آیا عقیم شدن مرد را در پی دارد؟اگر دارد چگونه؟ممنون

    1. jafari گفت:

      سلام. خیر این امکان وجود ندارد و از لحاظ علمی ثابت نشده است.

مشاهده بیشتر