۰

نکاتی برای داشتن رابطه جنسی در طبیعت

بازدید 1604

گاهی برای تنوع بخشیدن به رابطه تان نیاز است که فضا را از حالت روتین تغییر دهید و خود را از گوشه امن تختخواب به دل طبیعت بکشانید. شاید شما هم به داشتن رابطه جنسی در طبیعت و در حال کمپینگ فکر کرده باشید. اگر اینطور است، داشتن نگرش صحیح و فکر کردن به همه چیز تضمین می کند که لذت شما از رابطه مفرح، هیجان انگیز و بدون ایجاد دردسر باشد.

بایدها و نبایدهای رابطه جنسی خوب در فضای باز چیست؟ اجازه دهید تجربیات دیگران راهنمای شما در طبیعت باشد.

مراقب باشید دیده نشوید.

بخشی از هیجان داشتن رابطه جنسی در بیرون از خانه، خطر دیده شدن  توسط دیگران است. احساس شیطنت و گستاخی به انسان دست میدهد اما واقعیت گرفتار شدن توسط دیگران نه تنها هیجان انگیز نیست بلکه ممکن است دردسر ساز باشد، به خصوص اگر توسط کودکی اتفاق بیفتد و فریاد بزند: «مامان! آنها چه کار می کنند؟!” در حالی که از یک متری به شما اشاره می کند.

رابطه جنسی در فضای باز اغلب به صورت ماجراجویی و فوری فوتی است. خانه مملو از لباس های شسته شده و ظروف شسته نشده است، در حالی که جنگل محل شما مملو از نور خورشید و درختان محکم است که می توانید روی آن ها برای افزایش هیجان حساب کنید.

مکان مناسب

اکنون که تفاوت بین رابطه جنسی  در فضای باز و رابطه احمقانه در دید عموم را مشخص کرده ایم، در اینجا مکان های عالی برای ارتباط با طبیعت وجود دارد.

جنگل:

«در قدیم فقط ثروتمندان در داخل منزل رابطه داشتند، زیرا آنها تنها کسانی بودند که اتاق خصوصی داشتند. بقیه این کار را در جنگل  انجام می دادند.»

جنگل محل شما در واقع مکانی عالی برای داشتن رابطه جنسی است. شما تنها هستید، نسبتاً پنهان هستید، و هیچکس نمی تواند صدای شما را از میان دیوارهای نازک بشنود، زیرا هیچ دیواری وجود ندارد! این مکان عالی برای رها کردن جنبه وحشی شماست. در واقع، جنگل آنقدر غنی از زندگی است که برخی از مردم در آن “حمام” می کنند.

ساحل:

ماسه‌های گرم و نرم در منحنی‌های موج‌دار زیر یک آسمان باز پخش شده است. رایحه های نمکی و اولیه در فضا پخش می شود. امواج بی امان به داخل هجوم می آورند و بارها و بارها بیرون می آیند… آیا تصویر را تصور می کنید؟ ساحل عملاً رابطه جنسی را فریاد می زند. یک نقطه متروک را به دور از جمعیت انتخاب کنید، زیر آن حوله ساحلی بروید و کار را پیش ببریذ.

زیر ستاره ها:

چه چیزی عاشقانه تر از تنها ماندن زیر سایه ای از ستاره ها در مقابل آسمان شب؟ هیچی. مخصوصا اگر آتش خوبی دارید. کمپینگ زمان خوبی برای داشتن رابطه جنسی در دل کویر است زیرا احتمالاً یک چادر دنج، یک کیسه خواب، یک تشک بادی و بالش دارید. پس از آنها به نحو احسنت استفاده کنید.

در آب:

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که استخر شنا داشته باشید، برای تفریح ​​در زیر آب فقط به حیاط خلوت خود فکر نکنید. در ساحل یا دریاچه، به اندازه کافی دور بروید، جایی که هنوز بتوانید بایستید، اما مردم ساحل نمی توانند بفهمند که در زیر خط آب چه خبر است.

آمادگی داشته باشید.

اگر می‌دانید که قرار است در فضای باز رابطه جنسی داشته باشید، یک پتو یا حوله ضخیم همراه خود داشته باشید. کمر و زانوهای شما را از سنگ‌ها، سنگریزه‌ها، ریشه‌های درختان، صدف‌های دریایی و… نجات می‌دهد.

کمپینگ یکی از بهترین فرصت ها برای داشتن رابطه جنسی عالی در فضای باز است. شما قبلاً همه چیز مورد نیاز خود را بسته بندی کرده اید و به هر حال قصد دارید در آنجا بخوابید. اگر می خواهید روغن، کاندوم و دستمال مرطوب همراه داشته باشید. اما  به یاد داشته باشید، اگر از آن استفاده می کنید بقایای آن را در طبیعت جا نگذارید. هیچ کس نمی خواهد کاندوم استفاده شده شما را زیر درخت کاج پیدا کند!  اسپرس حشره کش هم می تواند مفید باشد. پاشیدن یک دایره در اطراف منطقه استقرار شما کمک می‌کند که کمتر به هجوم حشرات فکر کنید.

 

 

خود را در لحظه رها کنید.

شما آینده نگری داشتید که یک پتو و اسپری حشره بیاورید. اکنون زمان آن است که با هر چیز دیگری که ساختارمند، برنامه ریزی شده، منطقی و نیازمند مسئولیت پذیری است، خداحافظی کنیم. رابطه جنسی در فضای باز اغلب حالت ماجراجویی و فوریت است.  می توانید صبر کنید تا به خانه برگردید، اما چرا؟ خانه مملو از لباس های شسته شده و ظروف شسته نشده است، در حالی که جنگل اطراف شما مملو از نور خورشید و درختان محکم است که می توانید روی آن ها حساب کنید.

موقعیت را در نظر بگیرید.

رابطه جنسی در فضای باز به این معنی است که خود را در موقعیت‌های غیرمعمولی بیابید، و با آنچه در دسترس است کار می‌کنید. در آغوش گرفتن درختان فقط برای دوستداران محیط زیست نیست. طبق مکالمه‌ای که یک بار شنیدم، رابطه جنسی در حالی که به درخت فشار می‌آورید می تواند جالب باشد.

یکی از کاربران  با ما به اشتراک گذاشت: «من اخیراً روی یک بانوج رابطه جنسی داشتم. یک جور ناجور، اما سرگرم کننده.»

 

آیا کمپینگ اروتیک است؟

همه ما می دانیم که کمپینگ می تواند به عنوان یک فرار از روال روزمره شما باشد – فکر کردن به کار، خانه، مسئولیت ها. و این همان چیزی است که آن را به یک زمان عالی برای برخی اوقات تنهایی پرماجرا تبدیل می کند. در حالی که بسیاری از مردم به حفظ حریم خصوصی پشت درهای بسته واقعی رضایت می دهند، هوای تازه و مناظر باورنکردنی محیط مناسبی را برای ماجراجویی های جدید از جمله رابطه جنسی در فضای باز ایجاد می کند.

ممکن است فکر کنید که در کمپینگ در بهترین حالت خود نیستید. شاید مدتی است که دوش نگرفته‌اید و محیط اطرافتان از بهداشت کمتری برخوردار است. اما اگر هر دو احساس می‌کنید، اجازه ندهید که مانع شما شود – با شریک زندگی خود ارتباط بگیرید. داشتن رابطه جنسی عالی در حین کمپینگ به نگرش شما بستگی دارد، خواه در حین پرواز اتفاق بیفتد یا بتوانید کمی برنامه ریزی قبلی برای حداکثر راحتی و تمیز کردن آسان انجام دهید.

 

لیست بسته لوازم جنسی در کمپینگ 

این اقلام ضروری برای هر سفر کمپینگ رمانتیک هستند.

ست لباس راحتی:

این ست لباس را فقط برای استفاده در کمپینگ نگه دارید تا از آوردن لباس های بدبو به رختخواب خودداری کنید.

خمیر دندان:

نفس تازه تفاوت را ایجاد می کند.

دستمال مرطوب:

همیشه نیازمند آن می شوید! از اینها برای پاک کردن عرق روزانه، ضد آفتاب و اسپری حشرات از قبل استفاده کنید و بعد از رابطه جنسی نیز از آنها استفاده کنید.

 

کاندوم:

از طبیعت محافظت کنید، از خود نیز محافظت کنید.

 

حوله کمپینگ:

پس از رفرش شدن، از خشک کردن خود نیز خوشحال خواهید شد.

 

چراغ قوه:

این چراغ قوه نباید در طول کار استفاده شود (تا از اطرافیان خود در امان باشید!)، اما مطمئناً به شما کمک می کند تا در طول مسیر حرکت کنید.

 

کیسه زباله:

این کیسه را برای دستمال مرطوب و کاندوم استفاده شده در دسترس داشته باشید.

 

چگونه کمپینگ را رمانتیک کنیم؟

 شاید بخواهید کمی حال و هوای خود را تنظیم کنید. هر سفر کمپینگ می تواند یک گریز رمانتیک باشد! با انتخاب یک مقصد شلوغ با مناظر عالی شروع کنید و همه چیز را سرگرم کننده نگه دارید. به هر حال، پیش بازی خیلی قبل از اینکه لباس شما در بیاید شروع می شود – داخل خانه یا بیرون.

 

 

ذهن خود را از استرس خالی کنید.

تکمیل یک پیاده‌روی با هم می‌تواند به شما هجوم اندورفین اضافی بدهد، در حالی که تماشای ستارگان در کمپ نیز می‌تواند شما را به هم نزدیک‌تر کند. مهم نیست که چه اتفاقی می افتد، تصمیم بگیرید که استرس های معمول خود را در خانه رها کنید. به خود استراحت دهید تا چیزهایی که در مورد یکدیگر دوست دارید را دوباره کشف کنید. و بدانید که هیچ کس به ماساژ پس از پیاده روی برای رفع مشکلات روز نه نمی گوید.

این نکات را برای چادر امتحان کنید.

ساختن چادر خود به یک لانه عشقی کوچک احتمالا ساده ترین گزینه شما است. اما چادرها محکم ترین سازه ها نیستند و ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم در چادر خود رابطه جنسی داشته باشید بدون اینکه آن را تخریب کنید.

  1. اگر در دید دیگران هستید، مطمئن شوید که تمام چراغ قوه ها و فانوس های خود را خاموش کنید تا از ایجاد سایه جلوگیری کنید. و توجه داشته باشید که همسایه‌های اطراف احتمالاً می‌توانند همه چیز را بشنوند – حتی یک ویبره می‌تواند در یک کمپ ساکت با صدای بلند صدا کند، و هیچ‌کس نمی‌خواهد مجبور شود نمایش عروسکی سایه‌تان را برای بچه‌هایش توضیح دهد. اگر فرصت کردید تشک بادی خود را باد کنید..
  1. سعی کنید یک چادر نسبتاً جادار به همراه داشته باشید و با نگه داشتن بیشتر وسایل خود در دهلیز یا زیر یک برزنت بیرون، آن را شلوغ کنید. این با فراهم کردن فضا برای تغییر موقعیت، گزینه های بیشتری را برای شما باز می کند.
  1. این خودانگیخته ترین جزئیات نیست، اما ما به شدت توصیه می کنیم همه چیزهایی را که برای دسترسی به آن نیاز دارید، زودتر جمع آوری کنید.
  2. اگر می توانید، روی یک کیسه خواب دو نفره سرمایه گذاری کنید، زیرا کیسه های مجزا تقریباً معادل تخت های جداگانه هستند. کیسه های دوتایی در آب و هوای سرد حتی بهتر است تا شما را در زمان پیش بازی و در آغوش گرفتن گرم نگه دارند.

 

نکته پایانی

به یاد داشته باشید که شما در بیابان هستید، جایی که می خواهید از کنار گذاشتن هر چیزی که می تواند حیات وحش را جذب کند اجتناب کنید. برای جلوگیری از آشفتگی از کاندوم استفاده کنید، خود را با دستمال مرطوب تمیز کنید و مهمتر از همه، همه چیز را جمع کنید. چیزی جز لذت نبرید، چیزی بجز آثار بی رنگ باقی نگذارید!

تعویض اتاق خوابتان با طبیعت می تواند زندگی جنسی شما را به سطح جدیدی برساند و رابطه شما را قوی تر از همیشه کند. کمپینگ و پیاده روی نباید که ناخوشایند یا ناراحت کننده باشد – فقط هوشمندانه وسایل لازم را بسته بندی کنید، یک مقصد خوب را انتخاب کنید و با آن  سرگرم شوید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر