۰

چگونه نعوظ ناخواسته را سرکوب کنیم؟

بازدید 4046

داشتن نعوظ یک تجربه فیزیکی طبیعی است، بنابراین نباید از آن خجالت بکشید. اما اگر در زمان نامناسبی نعوظ داشته باشید، می تواند حواس شما را از کارتان منحرف کند یا ترجیح می دهید در آن زمان نعوظ نداشته باشید. برای کنترل بیشتر در این شرایط، بهتر است این نکات را ذنبال کنید.

نعوظ در بزرگسالان

در بزرگسالی، نعوظ ممکن است هنگامی اتفاق بیفتد که مرد برانگیخته جنسی یا به دلایل دیگر شود. انواع مختلف نعوظ شامل موارد زیر است:

  • رفلکسوژن: در پاسخ به لمس اتفاق می افتند.
  • روانشناسی: در پاسخ به افکار جنسی یا خیال پردازی اتفاق می افتند.
  • شبانه: این اتفاق می افتد در حالی که یک مرد در خواب است این حالت را تجربه می کند و به طور متوسط ​​۳۰ دقیقه طول می کشد.
  • تستوسترون در عملکرد نعوظ نقش دارد. در نعوظ، مقدار کمی خون به آلت تناسلی می رود. این عمل به همراه هورمون ها، ماهیچه ها و اعصاب باعث می شود آلت تناسلی سفت شود.

۱-آرام باشید.

آرام باشید یا در عوض از اضطراب خود به نفع خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید، نعوظ به ظاهر تصادفی طبیعی است و دلیلی برای نگرانی نیست، و به احتمال زیاد هیچ کس به هر حال متوجه آن نشده است. چند نفس عمیق بکشید و آرام باشید. نگرانی در مورد نعوظ می تواند باعث شود که شما حتی بیشتر روی آن تمرکز کنید و پایان آن را دشوارتر کند.

گفته می شود، اضطراب در واقع می تواند به نفع شما در پایان دادن به نعوظ باشد. استرس باعث واکنش “جنگ یا گریز” در بدن می شود که شامل توزیع مجدد خون به سمت بازوها و پاها می شود. سیستم عصبی سمپاتیک نیز در نعوظ نقش دارد. دور کردن خون از اندام تناسلی می تواند به پایان نعوظ شما کمک کند.

بنابراین، بهترین توصیه ممکن است این باشد که نگران نعوظ نباشید، اما نگران چیزهای دیگری باشید که ممکن است فکر شما را از مشکل منحرف کند.

۲- ذهن خود را منحرف کنید.

سعی کنید ذهن خود را به چیزی غیر از رابطه جنسی مشغول کنید، اما سعی نکنید نعوظ خود را فراموش کنید. ” نعوظ شما تا زمانی که کاملاً روی چیز دیگری متمرکز نشده باشید از بین نمی رود. خودتان را مجبور کنید تا کاری را انجام دهید که تمرکز ذهنی زیادی می طلبد: نواختن یک آلت موسیقی، خواندن، تمرین، یا حل یک مسئله ریاضی.

۳- پای خود را به آرامی نیشگون بگیرید.

اگر مطلقاً نمی توانید هیچ کار دیگری برای خلاص شدن از نعوظ خود انجام دهید، می توانید سعی کنید درد فیزیکی بسیار ملایم اما قابل توجهی برای خود ایجاد کنید. ران خود را محکم بفشارید تا حواس پرتی ایجاد شود و توجه شما به جای دیگری متمرکز شود. فقط برای یک یا دو ثانیه این کار را انجام دهید و اگر جواب نداد آن را متوقف کنید و روش دیگری را امتحان کنید.

هرگز، تحت هیچ شرایطی، برای از بین رفتن نعوظ، اقدام به آسیب رساندن یا ایجاد درد در اندام تناسلی خود نکنید. این یک اتفاق کاملا طبیعی و طبیعی برای بدن شماست. و در نهایت از بین خواهد رفت.

۴- قدم بزنید.

هنگامی که راه می روید، بدن شما مجبور می شود خون را به اندام های شما پمپاژ کند تا آنها را به حرکت درآورد. به همین دلیل است که یک قدم زدن زیبا می تواند شما را از نعوظ ناخواسته خلاص کند.

۵- حمام آب گرم یا ورزش سبک را امتحان کنید.

در حالی که گرفتن دوش آب سرد اغلب راهی برای “خنک کردن” تمایلات جنسی خشن در نظر گرفته می شود، یک حمام آب گرم در واقع می تواند یک محیط آرامبخش و راحت را فراهم کند که ممکن است نعوظ شما را سریعتر به پایان برساند.

ورزش سبک، مانند راه رفتن روی تردمیل یا ایروبیک ساده، می تواند به ایجاد حواس پرتی و تغییر در توزیع خون کمک کند.

این جایگزین‌ها اغلب به عنوان تلاش‌های اولیه برای پایان دادن به یک مورد احتمالی پریاپیسم، که در آن خون جمع‌شده در تنه آلت تناسلی به دام می‌افتد، استفاده می‌شود. اگر به هر دلیلی نعوظی دارید که بیش از چهار ساعت طول کشید، فوراً به پزشک مراجعه کنید. اگر به سرعت درمان نشود، پریاپیسم می تواند منجر به آسیب دائمی، از جمله اختلال نعوظ،شود.

۶- ادرار کنید.

انجام این کار با نعوظ ممکن است آسان نباشد، اما گاهی اوقات ادرار کردن باعث از بین رفتن نعوظ می شود. ادرار باعث ایجاد احساسات خوشایند و آرامش بخش در کشاله ران شما می شود، که می تواند احساس نعوظ را کمتر کند.

بیدار شدن در صبح با نعوظ برای مردان در هر سنی رایج است. ممکن است با یا بدون رویاهای تحریک‌کننده جنسی رخ دهد. علیرغم درجه دشواری ضربه زدن به هدف در حین نعوظ، ادرار کردن اغلب می تواند به نتیجه گیری سریع آن کمک کند.

۷- بنشینید.

وقتی می نشینید، پارچه شلوارتان به طور طبیعی در اطراف کشاله ران شما جمع می شود و تشخیص برآمدگی نعوظ از روی چین شلوار جین را برای دیگران سخت تر می کند. نشستن همچنین به شما این امکان را می دهد که کشاله ران خود را با پاهای خود مبهم کنید. کشیدن پاها به هم یا روی هم زدن پاها، نعوظ را حتی سخت‌تر می‌کند. این تاکتیک باید به شما فرصت دهد تا نعوظ شما به طور طبیعی کوچک شود.

۸- فاق خود را بپوشانید.

اگر نعوظ شما از بین نمی رود، سعی کنید با نگه داشتن ظریف چیزی در جلوی کشاله ران خود زمان بخرید. سعی کنید پای خود را با یک کتاب، یک لپ تاپ یا روزنامه بپوشانید. اگر ایستاده اید، سعی کنید کیف، کوله پشتی، کیف، کت یا روزنامه را تا بالای کمر در دست بگیرید.

 جسم پوشاننده را طوری نگه دارید که انگار همه چیز عادی است. در غیر این صورت، ممکن است به سادگی توجه بیشتری را به ناحیه ای که می خواهید پنهان کنید جلب کنید.

۹- نعوظ خود را در بند کمر خود جمع کنید.

اگر نعوظ شما از بین نمی رود، سعی کنید به سرعت و با احتیاط آن را با دست تنظیم کنید. محور سفت را در بند کمر شلوار یا لباس زیر خود قرار دهید. این کار آلت تناسلی شما را با زیپ یا درز شلوار شما هماهنگ می کند و نعوظ را کمتر به چشم می آورد.

هنگام پوشیدن پیراهن های تاریک یا پیراهنی که تا کمر شما نمی رسد، احتیاط کنید. اگر پیراهن شما بالا بیاید، ممکن است به طور تصادفی خود را در معرض دید قرار دهید!

توجه داشته باشید که در حالی که این تکنیک به پنهان کردن نعوظ شما کمک می کند، اصطکاک پارچه نیز ممکن است ناخواسته شما را بیشتر برانگیزد.

برخی افراد ترجیح می دهند که یکی از ران ها را به سمت پایین جمع کنند. این واقعاً فقط  ترجیحات و راحتی شخصی است.

۱۰- ناراحتی خود را برطرف کنید.

بسته به موقعیت، تنگی شلوار ممکن است نعوظ شما را بدتر کند. سعی کنید با احتیاط شلوار خود را گشاد کنید. پشت میز یا میز بنشینید و کمربند خود را باز کنید. در صورت نیاز، دکمه‌های شلوار خود را باز کرده و تا حدی باز کنید تا نعوظ شما «اتاق تنفس» بیشتری با فشار کمتر داشته باشد.

اگر تنها هستید، قرار دادن کیسه سرد روی فاق (خارج از لباس) می تواند ناراحتی را تسکین دهد و نعوظ شما را نیز تشویق کند که از بین برود. اگر تا به حال در یک استخر سرد یا بیرون از خانه در یک روز سرد با شلوارک بوده اید، می دانید که آلت تناسلی و بیضه ها تمایل دارند به سمت گرمای بدن شما جمع شوند.

نکات

بدانید که داشتن نعوظ در زمان‌های نامناسب طبیعی است.  شما تنها کسی نیستید که این را تجربه می‌کنید. اگر افراد دیگر متوجه نعوظ شما شدند، باید بدانند که این حالت کاملا طبیعی است.

وقتی یک فرد جذاب را در آغوش می گیرید یا می بوسید، نیازی به احساس شرم ندارید! این یک پاسخ طبیعی است.

اگر بیش از چهار ساعت نعوظ داشتید، با پزشک خود تماس بگیرید و بخواهید معاینه شوید. این ممکن است پس از مصرف یک محرک جنسی رخ دهد، یا ممکن است با یک بیماری زمینه ای مرتبط باشد.

 

منابع:

  1. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/2765773
  2. https://www.practo.com/healthfeed/how-to-get-rid-of-the-unwanted-erection-38683/post
  3. http://teenhealthsource.com/puberty/erections-hard/
  4. http://youngmenshealthsite.org/guides/erections/
  5. https://www.nlm.nih.gov/medlineplus/ency/patientinstructions/000396.htm
  6. http://www.nhs.uk/chq/Pages/883.aspx?CategoryID=118

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر