کاندوم ساده، شیاردار، خاردار و یا تاخیری؟ (انواع کاندوم‌های موجود در ایران)

خرید آنلاین و اینترنتی انواع کاندوم بصورت محرمانه خاردار تاخیری شیاردار
بازدید 7897

خرید آنلاین و اینترنتی انواع کاندوم بصورت محرمانه خاردار تاخیری شیاردار

خوشبختانه امروزه بسیاری از مردان و زنان به ضرورت استفاده از کاندوم در رابطه جنسی پی برده اند. اینکه باید در رابطه سالم جنسی از کاندوم استفاده کرد دیگر مسئله اصلی نیست. بلکه چالش اصلی برای بسیاری از مصرفکنندگان کاندوم، استفاده از کاندوم مناسب برای افزایش کیفیت و لذت رابطه جنسی است. اما متاسفانه بازار کاندوم در ایران برای مصرفکنندگان اصلاً شفاف نیست. انواع و اقسام برندهایی که سر از داروخانهها و سایتهای فروش کاندوم در میآورند، اکثراً توسط موسسات معتبر بینالمللی ارزیابی نشدهاند. از طرفی ممنوع شدن واردات کاندوم جای عرض اندام برندهای متفرقه و غیر اصلی که اکثراً تولید شرکتهای داخلی است را باز کرده است. در آذر ماه سال ۹۱ با تصویب دولت وقت، ثبت سفارش واردات کاندوم به عنوان یکی از کالاهای «غیرضروری و لوکس» به کشور ممنوع شد. طبق آمار سالانه بیش از ۷۰ میلیون کاندوم در داخل کشور تولید می‌شود. این رقم، سه چهارم نیاز مردم ایران به این کالا را تامین می‌کند. [۱]

تلاش این برندها برای نشان دادن چهره خارجی از خود بر این پیچیدگی نیز افزوده است. البته محصولات تولید داخل ملزم به دریافت تاییدیه وزارت بهداشت ایران هستند. اما این تاییدیه به تنهایی به معنای کیفیت بالای محصولات نیست. لذا لازم است خریداران، با وسواس و بررسی بیشتری نسبت به خرید کاندوم اقدام نمایند. خرید اینترنتی یا آنلاین کاندوم یکی از راههایی است که اخیراً در ایران طرفدار پیدا کرده است. عملاً داشتن فرصت مناسب برای بررسی محصول از طریق اینترنت، تا حد زیادی اشکال عدم شفافیت بازار کاندوم ایران را مرتفع میکند. به همین دلیل است که در سالمید کاندومها صرف نظر از برند و تاییدیه وزارت بهداشت، به دقت از بستهبندی خارج و از منظر فاکتورهای مختلف کیفی نقد و بررسی میشوند.

خواننده قدیمی سالمید میداند که پیش از خرید کاندوم، باید از سایز مناسب خود مطلع شود. سپس حسب نوع نیاز، به خرید کاندوم مناسب، از انواع مختلف شامل ساده و کلاسیک، تاخیری، خاردار، شیاردار، بسیار چرب، خنک کننده، گرم کننده، رنگی و یا معطر را اقدام نماید. اما تفاوت این ویژگیها در چیست و در چه شرایطی باید از آنها استفاده کرد؟ در ادامه مطلب در مورد این ویژگیها توضیح خواهیم داد.

 

کاندومهای تاخیری

خرید آنلاین اینترنتی کاندوم تاخیری

یک نمونه کاندوم تاخیری، ماده تاخیری بصورت نیمه جامد در داخل کاندوم قابل مشاهده است.

کاندومهای تاخیری از انواع پر طرفدار در ایران هستند. استفاده از آنها همانطور که از نامشان پیداست برای ایجاد تاخیر در انزال است. درون این کاندومها به موادی مایع یا نسبتاً جامد آغشته است که معمولاً در کمتر از ده دقیقه پس از پوشیده شدن کاندوم بر روی آلت، ایجاد بی حسی نسبی میکند. این بی حسی حسب کیفیت کاندوم میتواند تا نیم ساعت موثر باشد. کاندومهای تاخیری اصولاً برای ایجاد تاخیر در انزال افراد عادی ساخته شدهاند و چندان مناسب مردانی که دچار زودانزالی یا اختلال نعوظ هستند، نیستند زیرا اثر تاخیری این کاندومها صرفاً متمرکز بر لامسه است در حالیکه ریشه اصلی بسیاری از موارد زودانزالی و اختلال نعوظ، همانند آنچه در مقاله اثرات پایدار پورن و خودارضایی بر مغز گفته شد، در ذهن افراد است.

کاندوم‌های تاخیری از مهمترین ملزومات افزایش رضایت و تجربه یک رابطه جنسی لذت بخش هستند زیرا احتمال ارگاسم‌های چندباره در زنان با استفاده از این محصولات به مراتب افزایش می‌باید.

برای اینکه بهترین کارایی این کاندومها را تجربه کنید، بهتر است تلاش شود حین رابطه جنسی و معاشقه کمترین تماس با آلت برقرار شود. پس از پوشیدن کاندوم و شروع دخول ملایم، معمولاً در کمتر از ده دقیقه کنترل بیشتر بر انزال احساس خواهد شد. سپس میتوان حتی بدون کاندوم و با آسودگی خاطر به معاشقه و حتی آمیزش دهانی با آلت پرداخت. البته توجه نمایید که در صورت خارج کردن کاندوم نباید به دخول ادامه داد زیرا ریسک انتقال بیماری و یا بارداری همواره برقرار است. همچنین پس از درآوردن کاندوم مدت زمان بیحسی آلت کاهش میباید. به طور معمول احساس بی حسی یک کاندوم تاخیری با کیفیت پس از تاثیر از ۱۵ الی ۳۰ دقیقه متفاوت است. درآوردن کاندوم پس از تاثیر بیحسی این زمان را به نصف کاهش میدهد.

در سالمید تنها کاندومهای تاخیری با کیفیت ارائه میشوند. لیست این کاندومها را در اینجا میتوانید مشاهده و امکاناتشان را مطالعه نمایید. کاندومهای تاخیری Nach Kodex Game Over چهار در یک سرد و Nach Kodex Game Over چهار در یک گرم از گزینههای خوب و با کیفیت کاندومهای تاخیری موجود در ایران هستند.

خرید آنلاین اینترنتی کاندوم ناچ گیم آور آخر بازی سرد کننده خاردار تاخیری شیاردار رنگی Nach Game Over in one part 4 in 1

کاندوم تاخیری ناچ آخر بازی ۴ در ۱ سرد کننده

کاندوم ناچ گیم آور آخر بازی تاخیری خاردار شیاردار گرم مطبوع قرمز صورتی کدکس Condom Nach Kodex Game Over in Pne Part 4 in 1

کاندوم تاخیری ناچ آخر بازی ۴ در ۱ گرم کننده

کاندومهای ساده و کلاسیک

بسیاری از افراد سادگی و کلاسیک بودن محصول را نشان اصالت و کیفیت میدانند. این مسئله در مورد کاندومها نیز نسبتاً برقرار است. کاندومهای ساده و کلاسیک همانطور که از نامشان پیداست، صرفاً برای افزایش لذت، ایمنی و جلوگیری از بارداری ساخته میشوند.

شفافیت، ضخامت کمتر و نداشتن طرح با وجود لوبریکانت روی کاندوم، تمام چیزیست که برای تجربه یک رابطه جنسی روزمره مورد نیاز است.

خرید آنلاین کاندوم ساده و شفاف محرمانه

یک نمونه کاندوم کلاسیک و ساده

بنابراین پیشنهاد میکنیم همواره تعداد نسبتاً زیادی از کاندومهای ساده را در کمد یا کشوی اتاق خواب داشته باشید زیرا این محصولات بیشترین کاربرد را در روابط جنسی مستمر دارند. همه کاندومهای ساده و کلاسیک سالمید که از کیفیت خوبی برخوردارند در اینجا لیست شدهاند. برخی از این کاندومها علاوه بر سادگی و شفافیت امکانات جانبی همچون ضخامت کمتر، لوبریکانت بیشتر و یا اسانس ملایم دارند. اما اگر قصد دارید یکی از کلاسیکترین و با کیفیتترین کاندومهای موجود را تجربه کنید، کاندوم ناچ استند آپ کلاسیک Nach Always Stand Up Classic را توصیه میکنیم. این کاندوم ساده دارای ظاهری بسیار طبیعی و همچنین روانکننده بالا است که آنرا برای انواع دخول و افزایش لذت جنسی متمایز میکند. کاندوم سیمپلکس نعناعی Simplex Mint نیز برای افرادی که در عین سادگی، از وجود اسانس ملایم نعناع نیز استقبال میکنند، یک انتخاب کلاسیک خوب به شمار میرود.

خرید آنلاین کاندوم ناچ استند آپ ساده چرب روان کننده کلاسیک Nach always Stand Up Classic ساده

کاندوم ناچ استند آپ کلاسیک Nach Always Stand Up Classic

خرید آنلاین کاندوم سیمپلکس مینت Simple Mint شفاف نعناعی

کاندوم سیمپلکس مینت Simplex Mint

کاندومهای طرح دار (خادار، شیاردار و ترکیبی)

اگر سری به کاندومهای طرح دار در فروشگاه کاندوم سالمید زده باشید و توضیحات محصول را خوانده باشید، حتماً متوجه شدهاید که طرحهای قالب و پر طرفدار در کاندومها، شیاردار (Ribbed)، خاردار (Dotted) و ترکیب این دو است. همانطور که بارها گفته ایم اینکه چه طرحی بیشترین احساس تحریک و لذت را ارائه میکند یک مسئله منحصر به فرد و سلیقه ایست. حتی برندهای مختلف، یک طرح را در ابعاد و فواصل تعبیه میکنند لذا شاید تجربه، بهترین راه برای پیدا کردن محصول مناسب باشد.

کاندومهای شیاردار (Ribbed)

خرید اینترنتی آنلاین کاندوم شیاردار

طرح شیاردار روی کاندوم

 

کاندومهای شیاردار یکی از انواع بسیار قدیمی و محبوب میان طرفداران کاندومهای طرح دار است. شیارهای منظم با فواصل یکسان معمولاً برای بسیاری از افراد به اندازه کافی محرک است.  کاندوم ریلکس شیاردار Relax Ribbed یکی از قدیمیهای نسبتاً با کیفیت و کاندوم مته آتشین شیاردار محصول ناچ Nach Fire Drill Ribbed از محصولات خوب طرحدار داخل کشور هستند.

خرید آنلاین کاندوم خط دار شیار دار بسیار محرک ریلکس Relax Ribbed

کاندوم ریلکس شیاردار

خرید اینترنتی ناچ کدکس مته آتشین فایر دریل روان کننده طرح شیاردار خطدار Ribbed Nach Kodex Fire Drill رنگی قرمز

کاندوم شیاردار ناچ مته آتشین Nach Fire Frill

کاندومهای خاردار (Dotted)

خرید آنلاین و محرمانه کاندوم خاردار

طرح خاردار بر روی کاندوم

شاید اصطلاح خار چندان برای توصیف این طرح مناسب نباشد. این کاندومها برجستگیهایی دکمه مانند و منظم دارند. ابعاد و فواصل این برجستگیها حسب برند محصول متفاوت است. کاندوم ریلکس خاردار Relax Dotted از معدود کاندومهایی است که صرفاً این طرح را دارد. معمولاً کاندومهای خاردار، شیاردار هم هستند.

خرید کاندوم ریلکس خاردار Relax Dotted Condom

کاندوم ریلکس خاردار Dotted

کاندومهای ترکیبی (خاردار و شیاردار)

این کاندومها همانطور که از نامشان پیداست طرح شیار و خار را به اشکال مختلف ترکیب میکنند. اینکه کدام ترکیب برای شما مناسب است یک تجربه حسی و منحصر به فرد است. کاندوم سیمپلکس اناری (Simplex Pleasure Pomegranate Flavor) و سیمپلکس یوزپلنگ سیاه (Simplex Black Panther) دو نمونه خوب از این کاندومها هستند.

خرید آنلاین کاندوم سیمپلکس اناری شیاردار و خاردار با کرم تاخیری و دستمال آنتی باکتریال Simplex Pleasure Pomegranate Flavor Delay Ribbed Dotted

کاندوم سیمپلکس اناری ترکیبی

خرید آنلاین کاندوم سیمپلکس یوزپلنگ سیاه خاردار شیار دار وانیل قهوه Simplex Black Panther Condom Ribbed Dotted

کاندوم سیمپلکس یوزپلنگ سیاه ترکیبی

 

کاندومهای معطر

همانطور که از نامشان پیداست، این کاندومها به جای بوی ضمخت لاتکس، از اسانسهای مختلف برخوردارند. معطر بودن کاندوم برای طرفداران آمیزش دهانی حائز اهمیت است. تنوع این کاندومها نسبتاً زیاد است و به یک ویژگی عادی در میان کاندوم ها تبدیل شده است. کاندومهای شکلاتی، اناری، نعنایی، و وانیل از این دسته اند. تجربه رایحه سیمپلکس نعنایی Simplex Mint که در بالا به آن اشاره کردیم، ارزش امتحان کردن را دارد.

کاندومهای سرد کننده و گرم کننده

کاندومهای سرد کننده و گرم کننده تنها احساس نسبی سردی و یا گرما در آلت مردانه هنگام پوشش ایجاد میکنند. استفاده از آنها صرفاً برای تنوع و ایجاد هیجان است. تبلیغاتی چون افزایش حجم آلت و غیره که معمولاً در مورد این کاندومها ارائه میشود دروغ محض است. در بهترین حالت محصولاتی که حاوی مواد شیمیایی التهاب آور هستند، موجب التهاب نسبی پوست آلت میشوند که تاثیری قابل توجهی در حجم آلت ندارد.

کاندومهای فانتزی

کاندومهای فانتزی شمشیری فضایی

انواع کاندوم با طرحهای فانتزی

اما تنوع در کاندومها به موارد فوق منتهی نمیشود. کاندومها با طرحهای غیر متعارف و عجیب

کاندومهای شبنما شبرنگ رنگی فسفری

کاندومهای شب نما

که زائدههایی برجسته دارند، کاندومهایی که حین استفاده از خود نور ساطع میکنند (کاندومهای شب نما) از این دستهاند.

 

جمعبندی

تنوع کاندومها بیشتر از آن چیزی است که معمولاً تصور میکنیم. به نظر ما واقعاً لازم است هر زوج یکبار از انواع این کاندومها استفاده کنند تا بهترین محصولات را بتوانند انتخاب کنند زیرا همانطور که گفته شد برداشتها و کیفیت لذت حاصل از این محصولات منحصر به فرد و سلیقه ایست. پس از اینکه حداقل یکبار انواع کاندومهای موجود و مجاز را تجربه کردید براحتی میتوانید برای استفاده منظم حین رابطه جنسی محصولات مناسب خود را تهیه نمایید. باز هم تاکید میکنیم که متناسب بودن کاندوم از نظر سایز بر سایر فاکتورها و ویژگیهای کاندوم، در اولویت است. لذا همیشه از انتخاب سایز درست شروع کنید!

[۱] https://fa.wikipedia.org/wiki/%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%85

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. ارزو گفت:

    ایمل ندارم کاندوم شبنما می خوام تحویل درب منزل باشد

    1. سالمید گفت:

      سلام
      متاسفانه موجودی نداریم.

  2. منتو گفت:

    مطلب بسیار خوبی بود.واقعا ممنون

  3. مهسا گفت:

    مطالبتون آموزنده و عالیه سپاس:-)

  4. o_o گفت:

    سلام ممنون از سایت خوبتون میخواستم ببینم کاندومی وجود نداره ک هم تاخیری باشه هم شیار دار؟بعد مدت زمان تاخیرش چ بازده زمانی هستش؟

    1. سالمید گفت:

      سلام در قسمت جستجوی سایت میتونید هر دو گزینه رو فعال کنید.

  5. Mostafa گفت:

    سلام مشکل من زود انزالیه به نظر شما از اسپرى یا ژل تاخیرى استفاده کنم یا اینکه از کاندوم تاخیرى؟؟؟؟
    اگه میشه زودتر جواب بدید ممنون میشم جواب رو به ایمیل من هم بفرستین لطفا سریع تر پاسخ بدین ممنون

    1. سالمید گفت:

      هر کدوم از مواردی که گفتید کارکردی دارند. بهتره امتحان کنید. در صورت تداوم مشکل به پزشک مراجعه کنید.

  6. کریم گفت:

    سلام، اگه برای برقراری روابط ابتدایی (غیر از دخول) بوسه ،لب، و و و، مشکل زودانزالی باشه ،ایا وجود کاندومهای مختلف باعث تاخیر میشه یا خیر؟ از کدوم نوعش توسیه میشه؟؟مرسی از سالمید. همینجا جواب بدین لطفا. ممنون

    1. سالمید گفت:

      سلام
      بله موثر است اما پیشنهاد میکنیم در صورتی که همواره دچار زودانزالی هستید به پزشک مراجعه کنید.

  7. مرتضی گفت:

    سلام خسنه نباشید وتشکرازسایت شما .
    من زودانزالی دارم نظرتون ازکاندوم تاخیری استفاده کنم.؟

    1. سالمید گفت:

      سلام بله یکی از راه حلها همین هست. ولی ترجیحاً به پزشک مراجعه بفرمایید.

  8. shaparakpay گفت:

    در رابطه با زود انزالی بانوان کدام کاندوم را پیشنهاد می کنید؟ ممنون

  9. Meysam گفت:

    سلام در داروخانه کاندوم ب فروش میرسد؟

    1. سالمید گفت:

      سلام خیر در انبار

  10. .s. گفت:

    سلام من به هنگام نزدیکی با نامزدم درد دارم دلیلش چی میتونه باشه و اینکه از چه مدل کاندومی استفاده کنم بهتره؟

    1. سالمید گفت:

      سلام
      حتما به پزشک مراجعه کنید.

  11. مسعود گفت:

    یه مشکلی که تو کاندوما بوجود میاد اینه که اکثر اوقات بعد از باز کردن بسته میبینم ماده ای که باعث تاخیر میشه روی قسمت خارجی کاندوم هم ریخته شده و این امر باعث میشه باعث سر شدن و طرف مقابل بشه،چکار باید کرد که این ماده ریخته نشه؟؟

    1. سالمید گفت:

      سلام
      ماده که بیرون کاندوم هست عموماً روان کننده است که تاثیر بی حسی ندارد.

  12. علی گفت:

    سلام ببخشید من وقتی به رابطه جنسی فکر می کنم اب جالت میرزه و زودانزالی هم دارم میشه کدام دارو نشونم بدید

    1. سالمید گفت:

      سلام لطفاً به یک پزشک مراجعه کنید. مشکل شما ممکن است از طریق مراجعه به اورولوژیست یا روان شناس جنسی مرتفع شود. پیشنهاد ما اینست که اگر احساس میکنید مشکلتان به دلیل مشکلات روانشناسی جنسی (مثل اعتیاد به پورن) نیست از اورولوژیست شروع کنید.

  13. ابی گفت:

    باسلام
    مطالب عالی بود دست شما درد نکنه .
    این محصولات تو داروخانه ها عرضه می شه و داروخانه ها همیشه شلوغه و از آنجا که در کشورما یک نوع حیا بی جهت وجود دارد پس انتخاب از ما گرفته می شود و با خجالت می گوییم یه کاندوم بده ، ای کاش راه دیگری هم برای خرید محصول وجود داشت .

    1. سالمید گفت:

      علیک سلام فروشگاه های آنلاین این محصولات را امتحان کنید.

  14. مهدي گفت:

    سلام میخواستم از سایتتىن کاندوم تاخییری و خادار با برجستگی کمرو بخرم ولی گزینه خرید نداره میشه راهنمایی کنید

    1. سالمید گفت:

      سلام
      سالمید در حال حاضر صرفا به اطلاع رسانی میپردازد و فروشی ندارد.

  15. ارش گفت:

    سلام.من اعتیاد شدید به پورن ودر نتیجه خودارضایی دارم آیا باعث عقیم شدن اقایان میشود؟

    1. سالمید گفت:

      سلام خطرات بسیار مهمتری نسبت به عقیم شدن شما را تهدید میکند. لطفاً دو مقاله مربوط به این مسئله را بخوانید.

  16. Murtaza گفت:

    با سلام
    من تا هنوز از کاندوم استفاده نکرده ام.
    ودر ضمن زود انزالی هم دارم.
    درباره سایز کاندوم وهمچنان روش برای جلوگیری از زود انزالی معلومات دهید.تشکر

  17. ملینا گفت:

    مطلب عالیی بود خیلی در انتخاب کاندوم به من کمک کرد.
    ممنون

  18. یاشار گفت:

    چرا در حین نزدیکی کاندوم پاره میشه . چندین بار اتفاق افتاده نکنه جنس کاندوم خوب نیس

مشاهده بیشتر