۰

نکاتی برای ایجاد تنوع در رابطه زناشویی

بازدید 1192

فهرست مطالب

در ابتدای یک رابطه، همه ما تلاش های زیادی می کنیم تا شریک زندگی خود را تحت تاثیر قرار دهیم. برای فعالیت های سرگرم کننده، قرار ملاقات ها و هر چیز دیگری برنامه ریزی می کنیم. این یک جریان طبیعی است طرف مقابل را جذب خود کنید. این مرحله “آشنایی” یا مرحله “معمایی” است که در آن چیزهای جدید و شگفت انگیزی در مورد شریک زندگی خود کشف می کنید. ارتباطات زیاد و ساعت ها گفتگو وجود دارد. هنگامی که این مرحله به پایان رسید و با شریک خود خیلی راحت شدید، یکنواختی می تواند وارد رابطه شما شود.

عشق نیاز به توجه و مراقبت دارد. اگر آن را دریافت نکند، می تواند پژمرده شود. به همین دلیل، گذراندن سال ها زندگی با هم تضمینی برای خوب پیش رفتن رابطه شما نیست. شما باید برای سالم نگه داشتن و جلوگیری از یکنواختی آن تلاش کنید. در واقع، مهم است که به طرف مقابل نشان دهید که با وجود سال‌ها، هنوز احساس خوشبختی می‌کنید که او را در کنار خود دارید و رابطه شما انتخابی است که اگر به عقب برگردید دائماً انجام می‌دهید.

چیزی که بسیاری از زوج ها متوجه نمی شوند این است که اگر هر دو طرف تصمیم خود را برای ایجاد تغییر در نظر بگیرند، یکنواختی در یک رابطه به راحتی قابل رفع است. درست مانند هر چیز دیگری، اگر می خواهید موفق شوید، به تلاش و سخت کوشی نیاز دارید و باید برای آن انرژی بگذارید.

عوامل زیادی را می توان به یکنواختی در یک رابطه نسبت داد، مانند مشغله کاری، نداشتن صمیمیت، عدم تلاش برای امتحان چیز جدید و نداشتن زندگی اجتماعی خارج از رابطه. دلایل دیگر عبارتند از؛ قدردانی نکردن از یکدیگر، تلاش نکردن برای خوب به نظر رسیدن همسرتان و نداشتن موضوعاتی برای صحبت کردن.

شکستن روال خود کلید حفظ یک رابطه سالم است. به همین دلیل، انجام کارهای کوچک با شریک زندگی، غافلگیر کردن او و جلوگیری از یکنواختی بسیار مهم است.

به همین دلیل، مهم است که هر چند وقت یکبار کارهای جدیدی با شریک زندگی خود انجام دهید. به این ترتیب، می‌توانید از یکنواختی اجتناب کنید و نشان دهید که از شریک زندگی خود قدردانی می‌کنید و او را بدیهی نمی‌دانید.

کارهایی که برای جلوگیری از یکنواختی باید انجام دهید:

 

دوباره به روزهای شروع رابطه برگردید.

اگر رابطه شما به مرحله کسالت رسیده است،  به اولین قرارها یا کارهای مورد علاقه خود برگردید و دوباره به یاد بیاورید که در ابتدا چه احساسی داشتید. به خود و همسرتان یادآوری کنید که چرا هر دو در ابتدا جذب هم شدید و آن جرقه را دوباره روشن کنید. این شما را به مسیر شیرین خاطره بازی می برد و دوباره از فعالیت هایی که هر دوی شما از آن لذت می بردید لذت خواهید برد. این یک راه عالی برای برقراری ارتباط صمیمی با یکدیگر  و کمک به احیای رابطه است.

 

با هم سفر کنید.

اگر می خواهید دوباره احساس تازگی کنید، نه فقط در رابطه خود، بلکه در زندگی.  پس سفر کنید. هیچ راهی بهتر از سفر با شریک زندگی تان برای از بین بردن یکنواختی از رابطه وجود ندارد.

وقتی فسر می کنید از محدوده دنج زندگی روزمره خود خارج می شوید. کارهایی را انجام می دهید که هرگز فکر نمی کردید انجام دهید. چیزهایی را می بینید که فوق العاده جدید هستند.در سفر،  شما خیلی بیشتر از آنچه  در زندگی معمولی می توایند ببینید بشنوید و حس کنید، تجربه خواهید کرد.

 

 از روال عادی خارج شوید.

قابل پیش بینی بودن قاتل هیجان و اشتیاق در زندگی است. اگر زندگی آنقدر قابل پیش بینی شده است که به محض بیدار شدن دقیقاً می دانید که هر روز چگونه خواهد بود، وقت آن است که از روال عادی خارج شوید. شروع به عوض کردن چیزها و انجام کارهای جدید کنید.

 

زمانی را جدا از هم بگذرانید.

هر دوی شما به فضای تنهایی نیاز دارید و فاصله در واقع می تواند به شکوفایی یک رابطه کمک کند. فقط به این دلیل که شما یک زوج هستید، به این معنی نیست که لازم است هر دقیقه از اوقات فراغت خود را برای یکدیگر اختصاص دهید. کمی از هم فاصله داشته باشید، به خانواده و دوستان خود سر بزنید و تنها برای خود برنامه داشته باشید.

 

شب های جداگانه ای با دوستان خود داشته باشید.

دوستان خود را فراموش نکنید – فقط به این دلیل که در یک رابطه هستید. هیچ چیز نباید نسبت به قبل تغییر کند. بنابراین مطمئن شوید که هر دوی شما همچنان برنامه های جداگانه با دوستان خود دارید. این به یک زندگی اجتماعی سالم کمک می کند و به هر دوی شما این امکان را می دهد که به یکدیگر اعتماد کنید، از افراد دیگر یاد بگیرید و تجربیات جدیدی بسازید که بعداً می توانید آنها را باهم به اشتراک بگذارید.

 

همسر خود را غافلگیر کنید.

شریک زندگی خود را با گل، قرارهای کوچک،  پیک نیک یا برنامه ریزی تماشای فیلم های خانگی تا حد امکان غافلگیر کنید. مخصوصاً زمانی که او انتظارش را ندارد. شاید او یک روز یا هفته طولانی و خسته کننده را سپری کرده است. بنابراین بسیار کمک کننده خواهد بود اگر برای غافلگیری او برنامه ریزی کنید. این مطمئناً این واقعیت را مورد توجه قرار می‌دهد که شما تلاش می‌کنید تا از بن بست و یکنواختی خارج شوید.

 

تعریف و تمجیدها را فراموش نکنید.

وقتی با کسی راحت می شویم، شاید فراموش کنیم آن چیزهای کوچک زیبا را بگوییم که در روزهای اول به یکدیگر می گفتیم. سعی کنید چیزهای خوب بگویید و هر روز از شریک زندگی خود تعریف کنید تا نشان دهید چقدر برای شما مهم است.

 

شبی بدون تکنولوژی داشته باشید.

تلفن، تلویزیون، لپ‌تاپ، تبلت… هر شب به چند مورد از این دستگاه‌ها می‌چسبید؟ تکنولوژی تسخیر کننده است! چه در  شبکه‌های اجتماعی باشیم و چه به سریال‌های تلویزیونی بچسبیم، احتمالاً زمان بیشتری را صرف تعامل از طریق فناوری می‌کنیم تا اینکه هر روز با انسان در زندگی واقعی تعامل داشته باشیم. یک شب ممنوعیت فناوری داشته باشید و وقت خود را صرف لذت بردن با  یکدیگر کنید.

 

یک شب قرار اجباری را در ماه برای خود تعیین کنید.

همه ما دیدگاه متفاوتی در مورد یک قرار ملاقات داریم. برخی از ما از یک فنجان قهوه خوب یا یک لیوان چای همراه با گفتگو لذت می بریم، برخی دوست داریم قدم بزنیم و برخی به انجام کارهای هیجان انگیزتری فکر می کنیم. باهم در مورد این قرار از قبل صحبت کنید که دوست دارید چه کاری را در شب قراری که مختص شماست انجام دهید. این فعالیت باید چیزی باشد که شما را نزدیک و گرم نگه دارد.

 

یک سرگرمی را با هم انجام دهید.

ثبت نام در یک کلاس یا ایجاد یک سرگرمی مشترک می تواند شما را از کار و دیگر فعالیت های  روزمره دور کند. این به شما زمان بیشتری برای گذراندن با هم و یادگیری چیزهای جدید می دهد. این فعالیت ها می تواند هر چیزی مانند کلاس رقص، کلاس زبان، نقاشی یا موسیقی باشد.

یک شب را خارج از خانه بمایند.

اقامت بیرون از خانه یک راه فوق العاده برای تمرکز روی یکدیگر است، زیرا می تواند رابطه شما را ارتقا دهد. این برنامه نیازی به برنامه ریزی بیش از حد ندارد. این کار می تواند شامل رفتن به یک هتل یا مقاصد مسافتی کوچک مثل ماندن در یک کلبه جنگلی است و یک فرار عالی برای شما و شریک زندگیتان از روزمرگی های زندگی است.

یک راه کلاسیک برای جلوگیری از یکنواختی: یک یادداشت غیرمنتظره

یکی دیگر از ایده های خوب برای شکستن روال عادی، غافلگیری شریک زندگی خود و نشان دادن عشق خود این است که یک جمله زیبا بنویسید و به او بگویید که چه احساسی نسبت به او دارید و آن را در جایی پنهان کنید. شاید برای شما خیلی مهم به نظر نرسد، اما دقیقا همین چیزهای کوچک هستند که تفاوت را ایجاد می کنند.

شما می توانید یک یادداشت  را روی یخچال بگذارید و به او یادآوری کنید که چقدر درخشان یا فوق العاده است. به همین ترتیب، می توانید یک یادداشت کوچک را در یکی از جیب های او قرار دهید تا وقتی متوجه آن شد، ببینند که به نظر شما چقدر خوش شانس هستید که او  را در کنار خود دارید.

از انجام کارهایی که می دانید شریک زندگی تان را آزار می دهد دست بردارید.

 اگر چیزهای خاصی وجود دارد که به طور جدی همسر شما را دیوانه می کند، انجام آنها را متوقف کنید. این یک کار ساده برای نشان دادن اهمیت شما به طرف مقابل است.

کاری را انجام دهید که می دانید شریک زندگی شما دوست دارد.

شاید همسرتان دیوانه غذاهای ایتالیایی باشد. شاید به موسیقی راک علاقه دارد یا از پلی استیشن بازی کردن با شما لذت می برد.  پس چرا برای فراهم کردن این شرایط  برنامه ریزی نکنید؟ نشان دادن علاقه به علایق شریک زندگی تان کمک زیادی به بهبود رابطه خواهد کرد و واقعاً باعث می شود که نیمه دیگر شما احساس قدردانی کند.

دوستان جدیدی پیدا کنید.

یک راه عالی برای جلوگیری از کسل کننده شدن رابطه تان، پیدا کردن دوستان جدید مشترک و گذراندن وقت با آنها است. چیزی که در مورد دوستی ها وجود دارد این است که آنها هم مانند روابط زناشویی تکراری می شوند.

 

یکدیگر را به یادگیری چیزهای جدید تشویق کنید.

پتانسیل خود را محدود نکنید اگر چیزی است که می خواهید یاد بگیرید به دنبال آن بروید. شریک زندگی خود را نیز به انجام کارهای مورد علاقه شان تشویق کنید. با انجام این کار، می توانید علایق فردی خود را پرورش دهید و چیزی برای تجربه احساس هیجان داشته باشید. تحقق اهداف شخصی شما در زندگی می تواند به یک رابطه شادتر و رضایت بخش تر منجر شود.

 

فضای اطراف خود را تغییر دهید.

 رابطه خود را به خاطر یکنواخت بودن سرزنش نکنید. به زندگی خود نگاهی بیندازید، و ببینید چه چیزهای تکراری است. آیا کار شما کسل کننده است؟ از خیره شدن به همان چهاردیواری خانه خسته شده اید؟ خسته از روتین زندگی؟ خوب، یکی از راه‌های مبارزه با این موضوع این است که محیط اطراف خود را تغییر دهید.

یک ایده این است که فضای اطراف خود را بازسازی کنید. خواه تغییر دکوراسیون، جابجایی اثاثیه منزل، یا انجام یک پروژه کاغذ دیواری، تلاش کنید تا کاری را با هم انجام دهید و مطمئن باشید که رویکرد شما به زندگی روزمره را تغییر خواهد داد. پروژه بازسازی خانه نه تنها سرگرم کننده است، بلکه مطمئناً شما را وادار می کند تا با هم کار کنید تا تغییر مثبتی در محیط اطراف خود ایجاد کنید.

 

در رختواب پر شور تر گرم تر باشید.

بسیاری از زوج‌ها رابطه جنسی معمولی را تجربه می‌کنند. چیزهای جدید و هیجان انگیزی مانند ایفای نقش یا پیش بازی بیشتر را امتحان کنید. فانتزی ها و خواسته های شریک زندگی خود را پیدا کنید، ماساژ را اضافه کنید، خوراکی های اروتیک به رابطه خود اضافه کنید. این به زنده نگه داشتن شور جنسی در رابطه شما کمک می کند و از وارد شدن رابطه به مرحله کسل کننده جلوگیری می کند.

 

در اینجا موقعیت های جنسی آورده شده است که  بهتر آنها را در لیست  کارهای خود قرار دهید!

 همیشه یک موقعیت جدید جذاب، یک حس یا تجربه جدید برای امتحان کردن با شریک زندگی تان برای هر مناسبتی وجود دارد. راه‌های زیادی وجود دارد که بتئانید رابطه را طوری پیش ببرید که هیچ دو شبی دقیقاً یکسان نباشد.

 

پوزیشن گربه

فشار و اصطکاک پوزیشن تکنیک همسویی (CAT) که  به صورت رو در رو بودن با همسرتان است لذت قابل توجهی را ارائه میدهد . فرد دریافت کننده دراز می کشد و فرد  نافذ از بالا وارد می شودمزیت این پوزیشن این است که دارای تحریک کلیتورال ساینده همراه با تحریکات داخلی است که خودتان می توانید عمق نفوذ را در آن تنظیم کنید.

 

 

پوزیشن پروانه

یکی دیگر از راه‌های اصلاح پوزیشن میسیونری با کمی قدرت بیشتر، پوزیشن جنسی پروانه است که شریک دریافت‌کننده باید روی یک سطح کمی مرتفع دراز بکشد (تخت، میز، میز، کانتر یا اوپن!)  باسن خود را به سمت بالا کج کند و به تحریک دهانه رحم کمک کند.

 

 

پوزیشن قیچی

یکی دیگر از مواردی که برای هر سطح صافی عالی است. این موقعیت کاملاً اروتیک است. باز هم، شریک نافذ می تواند عمق را تنظیم کند و همچنین در این پوزیشن دسترسی به سایر مناطق اروژنی پایین پاها برای افرادی که به آن علاقه دارند، امکان پذیر است.

 

 

قیچی نشسته

گرفتن فرد نفوذ کننده خود یک راه عالی برای کنترل و ایجاد منظره جهنمی برای فرد نفوذ کننده است. در این حالت، فرد دریافت کننده می تواند شریک نافذ را با یک پا بین خود و یک پا در خارج از لگن خود بچرخاند، تا برخی از زوایای اضافی و دامنه های حرکتی خلاقانه را فراهم کند و در عین حال موقعیت مناسب برای ساییده شدن و تحریک کلیتورال ارائه دهد.

 

عصا

هر یک از طرفین می‌توانند این تکنیک را اجرا کنند. با انگشت شست و سبابه دور قاعده آلت تناسلی یک حلقه تشکیل دهید. سپس به سمت پایین بکشید تا پوست روی شفت کشیده شود. این امر انتهای عصبی بیشتری را درگیر می کند و حساسیت آلت تناسلی را افزایش می دهد. همچنین می تواند به حفظ نعوظ او کمک کند.

 

 

دست ها پشت مچ پا

این موقعیت می‌تواند بدن شما را باز کند تا دسترسی عالی به مونس پوبیس، لابیا و کلیتوریس وجود داشته باشد. این پوزیشن ماهیچه های خم کننده ران  را باز می کند و باسن شما را برای کشش و تحریک بیشتر خم می کند، که جریان خون را به لگن می آورد.

 

پوزیشن ایستاده (رقاص باله)

روی یک پا بایستید، رو به رو، و از شریکتان بخواهید پای دیگرتان را دور کمرش بپیچد. در حالی که بدن شما را محکم نگه می دارد. اگر بدن شما انعطاف‌پذیر است، سعی کنید پای بلند شده را روی شانه شریک زندگی خود قرار دهید تا عمق نفوذ بیشتری را تجربه کنید. این موقعیت به شما امکان می دهد تا چهره به چهره هم و نزدیکی صمیمی داشته باشید.

 

 

میسیونری گره شده

پوزیشن میسیونری یا مرد روی بالا وضعیتی است که معمولاً زن به پشت می‌خوابد و مرد روی او در حالی که رو به روی هم قرار می‌گیرند و آمیزش واژینال می‌کنند. در این حالت در حالی که زن دست هایش به تخت گره شده است مرد شروع به کار می کند. این پوزیشن ممکن است برای سایر فعالیت های جنسی مانند رابطه جنسی مقعدی نیز استفاده شود.  پوزیشن میسیونری رایج ترین پوزیشن جنسی است، اما عموماً به عنوان مطلوب ترین حالت در نظر گرفته نمی شود.

 

پوزیشن ملکه

این پوزیشن جنسی در اصل راهی برای زنان طبقه بالاتر، از جمله ملکه ها، برای رسیدن به رضایت جنسی بدون باردار شدن بود.این عمل همان طور که از نامش پیداست، نشستن روی صورت همسر و سوار شدن به اوست.

 

فردی که می‌نشیند می‌تواند هر کسی باشد، صرف نظر از هویت جنسی، آناتومی یا جنسیت. زن باشد، از واژه  “ملکه” و اگر مرد باشد از کلمه پادشاه صحبت میکنیم.  وزن شما بیشتر می تواند توسط زانوها و ران هایتان نگه داشته شود، بنابراین در مورد “له کردن” شریک زندگی خود خیلی نگران نباشید.

 

 

Soap ‘n Grope

این یک پوزیشن جنسی در حمام است. زن پشت به مرد ایستاده، در حالی که کمی به جلو خم شده است، کمی زانوها را خم می کند، به دیوار تکیه می دهد یا اگر وان در حمام است، یک پا را بلند می کند و پای خود را روی لبه وان متعادل می کند. مرد پاهایش را به اندازه عرض لگن باز می کند (اگر پایش را بلند می کند، می تواند کمک کند تا زن را در جای خود نگه دارد).

این جابجایی‌های کوچک علاوه بر آسان‌تر کردن لغزش، مشکلات اختلاف قد را برطرف می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که هر دوی آنها از این موقعیت لذت می برند.

 

پوزیشن کیک لایه ای

این حرکت صمیمی و جذاب  حداکثر تحریک کلیتوریس را امکان پذیر می کند.

 

 

پوزیشن خزیدن معکوس

یک روش کاملاً متفاوت برای گرفتن زن از پشت – با ایجاد شرایط بهتر برای تحریک سینه ها و کلیتوریس.

 

 

پوزیشن مارپیچ

در این موقعیت دست زن در زیر یا یک اسباب بازی جنسی، ارگاسم زنان را تقریبا تضمین می کند.

 

 

راک اند رول

در این پوزیشن زن در بالا قرار می گیرد و هر دو نفر از چشم بند استفاده می کنند.

 

 

کابوی یا گاوچران

برای کسانی که اولین بار رابطه جنسی مقعدی را تجربه می کنند توصیه می شود. زیرا خود زن عمق نفوذ را کنترل میکند.

 

سگی

یک پوزیشن کلاسیک که برای سکس مقعدی هم استفاده می شود. که با مقدار زیادی روان کننده حتی لذت بخش تر می شود.

 

 

رو در رو

این حرکت تند باعث ایجاد صمیمیت بیشتر در حین عمل می شود. و می تواند برای رابطه جنسی مقعدی بهتر باشد.

 

 

میسیونری با پیچ و تاب

راه دیگری برای امتحان پوزیشن میسیونری – این پوزیشن نیز برای رابطه مقعدی میتواند خوب باشد.

 

 

روی شکم

یک موقعیت آرامش بخش برای نفوذ بهتر.

 

اسپونینگ

یک حرکت  سنتی برای نزدیکی از پشت که یک لذت عالی ایجاد می کند و سینه ها و کلیتوریس را برای بازی در شرایط بهتری قرار میدهد.

 

 

پوزیشن سیرک

برای تسلط بر این موقعیت، که از آن چیزی که به نظر می رسد عجیب تر است، به انعطاف پذیری زیاد نیاز دارید.

 

 

پوزیشن قورباغه ای

وقتی سبک سگی کهنه می‌شود، سبک قورباغه‌ای همه چیز را در رختخواب جذاب تر نگه می‌دارد.

 

 

رقص میله

یک راه جذاب و نسبتاً ساده هر دو نفر را به شدت به اوج می رساند.

 

 

یوگی

که با نام دیگر سبک سگی وارونه شناخته می شود، ممکن است بخواهید این یکی را چند بار تمرین کنید!!

 

 

میسیونری وارونه

مدرکی دیگر مبنی بر اینکه میسیونری هنوز هم می تواند جذاب باشد با یک دختر کابوی معکوس در بالا.

 

 

گاوپر

برای آن لحظات گرم و سنگین اتاق خواب که حال و هوای سواری دارید!

 

پوزیشن کفش پاشنه بلند

یک فانتزی رایج در حالت ایستاده

 

دراپ باکس

این یکی از بهترین پوزیشن ها برای ارگاسم زنان در نظر گرفته می شود.

 

 

چرخش با شیب

با برقراری ریتم و تعادل مناسب، این موقعیت مناسب برای تحریک نقطه G باعث می شود به آسمان بنگرید ستاره ها را به بهترین شکل ممکن ببینید!!

 

 

گل زدن در زمین

این موقعیت با تم فوتبال مطمئناً در رختخواب به شما امتیازهای خوبی می دهد!

 

 

۶۹ انگلیسی

دو نفر خودشان را طوری تنظیم می کنند که دهان هر فرد نزدیک اندام تناسلی دیگری باشد. این کار با دراز کشیدن یک نفر به پشت انجام می شود. دیگری بالای سرشان دراز می کشد و زانوهایش روی سر شریک زندگی شان نشسته است. سپس این دو نفر می توانند رابطه جنسی دهانی را با یکدیگر انجام دهند.

 

به یاد داشته باشید که میتوانید با انجام این پوزیشن ها در جاهای غیر معمول و متفاوت از رختخوابتان تنوع بیشتری به رابطه بدهید.

 

خلاصه

هیچ چیز در زندگی مهمتر از گذراندن وقت با کسی که دوستش دارید نیست. زندگی کوتاه تر از آن است که بتوان آن را به بطالت گذراند. همیشه به یاد داشته باشید که بودن با کسی و تازه نگه داشتن آن رابطه انرژی می خواهد.خوب به نظر رسیدن و پول درآوردن کافی نیست. شما باید زمان و اشتیاق خود را برای زنده نگه داشتن یک رابطه اختصاص دهید.

 

منابع:

  1. https://www.lovepanky.com/love-couch/better-love/tips-to-get-the-monotony-out-of-your-relationship
  2. https://www.verywellmind.com/signs-of-a-boring-relationship-and-what-to-do-about-it-5206299
  3. https://www.sheknows.com/health-and-wellness/slideshow/5919/sex-positions-to-try-before-you-die/54/
  4. https://www.welovedates.com/blog/15156/15-tips-stop-monotony-relationship/
  5. https://timesofindia.indiatimes.com/life-style/relationships/6-things-to-do-when-your-relationship-becomes-monotonous-but-you-are-still-in-love-with-your-partner/photostory/62984327.cms
  6. https://www.femina.in/relationships/love-sex/do-you-feel-monotony-in-your-relationship-here-is-why-and-how-to-fix-it-209591.html
  7. https://www.verywellmind.com/signs-of-a-boring-relationship-and-what-to-do-about-it-5206299

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر